پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:46 - 1399/04/30

واریز ‌۵۵۵ میلیارد ریال به‌حساب فرهنگیان بازنشسته

وزیر آموزش‌ و پرورش از واریز ۵۵۵ میلیارد ریال از مطالبات اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان از سهم دولت به‌ حساب فرهنگیان بازنشسته خبر داد.
به گزارش کارگر آنلاین ، محسن حاجی میرزایی با یادآوری پیگیری‌های جدی مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص دریافت سهم دولت، گفت: بیش از چهار هزار میلیارد ریال از مطالبات اعضای این صندوق با عنوان ایفای تعهدات دولت در حمایت از فرهنگیان عضو احیا شد.
 
وی افزود: ۵۵۵ میلیارد ریال از این مبلغ به‌حساب حدود ۱۲۰ هزار نفر از اعضایی که در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۶ تا پایان شهریور ۱۳۹۷ بازنشسته شدند، واریز شد.
 
وزیر آموزش‌ و پرورش پیگیری مطالبات سهم دولت را یکی از اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش اعلام و تصریح کرد: مطالبات سهم دولت فرهنگیانی که همچنان عضو این صندوق هستند به‌حساب آنها واریز شد که در زمان بازنشستگی دریافت می‌کنند.
 
حاجی میرزایی به روند احیای این مبلغ اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور و به‌ویژه دولت با محدودیت‌های مالی فراوانی مواجه است، این مبلغ با استفاده از سازوکارهای ظرفیت قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و از طریق تهاتر با بانک‌ها ایران انجام ‌شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم ضمن تحصیل باقیمانده سهم دولت تا پایان برنامه ششم توسعه، این حکم قانونی را در برنامه هفتم توسعه نیز منظور کنیم.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین