پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:24 - 1400/06/11

سهم سوخت کدام آمبولانس‌ها آزاد محاسبه می‌شود؟

کارگر آنلاین | شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره آزاد محاسبه شدن یارانه بنزین برخی از آمبولانس‌ها در کشور توضیحاتی را ارائه داد.

 شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان درباره آزاد محاسبه شدن یارانه بنزین برخی از آمبولانس‌ها در کشور اعلام کرد: سهمیه سوخت یارانه‌ای به آمبولانس‌های دولتی تعلق نمی‌گیرد و این دسته از خودروها، تنها 650 لیتر سهمیه آزاد در هر ماه دارند.

به آمبولانس‌های غیردولتی و همچنین آمبولانس‌های آرامستان‌ها نیز، 500 لیتر سهمیه بنزین یارانه‌ای و 650 لیتر سهمیه آزاد برای هر ماه تعلق می‌گیرد.

  • گفتنی است؛ طرح مدیریت مصرف سوخت با هدف کنترل میزان مصرف بنزین و جلوگیری از قاچاق آن به خارج از کشور، از آبان ماه سال 1398 با تصویب دولت و مجلس اجرا شده که مطابق این طرح، برای خودرو‌های مختلف، سهمیه‌های متفاوت ماهانه در نظر گرفته شده است.
  • بر اساس این طرح، به دلیل این که بیمارستان‌های دولتی در ردیف‌های قانون بودجه کشور دارای منابع مشخص هستند و منابع مورد نیاز برای سهمیه سوخت آمبولانس‌های دولتی تحت نظر این بیمارستان‌ها نیز در قالب همین بودجه پرداخت می‌شود، به این دسته از آمبولانس‌ها یارانه سوخت تعلق نمی‌گیرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین