پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:52 - 1400/06/13

اعتراف زن و شوهر سارق به ۱۸ فقره سرقت در ساوه

کارگر آنلاین | در عملیات پلیس شهرستان ساوه، زوج سارق محتویات خودرو با ۱۸ فقره سرقت دستگیر شدند.

زوجی که با مشارکت یکدیگر، محتویات خودرو‌ها را در خیابان‌های شهرستان ساوه سرقت می‌کردند، در عملیات پلیس دستگیر و به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه در این باره گفت: با اعلام گزارش‌هایی از وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در برخی از محله‌های این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در بررسی‌های انجام شده از سوی پلیس، مشخص شد که زن و مرد جوانی با مشارکت یکدیگر در انجام این سرقت‌ها نقش دارند که پس از اتمام تحقیقات تخصصی و هماهنگی با دستگاه قضائی، این زوج سارق در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ ساوه دستگیر شدند.

او اظهارداشت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، این زوج به ۳ فقره سرقت خودرو و ۱۵ فقره سرقت محتویات خودرو‌های مختلف در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف بسیاری از اقلام سرقتی در بازرسی مأموران از مخفیگاه سارقان مذکور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

عیسی آبادی در پایان استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده را یکی از ابزار‌های مهم در تسریع رسیدگی به پرونده‌های سرقت خواند و با تاکید بر ضرورت استفاده از تجهیزات پیشگیری از سرقت، از شهروندان درخواست کرد تا در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین