پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:20 - 1399/06/01

تیک تاک ۳۸۰ هزار فیلم را به دلیل محتوای نفرت پراکنی در آمریکا حذف کرد

شرکت چینی تیک تاک TikTok که اخیراً هدف سیاست های خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته، اعلام کرد که امسال بیش از۳۸۰ هزار فیلم را در ایالات متحده به علت داشتن محتوای مربوط به قوانین نفرت پراکنی حذف کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت چینی تیک تاک TikTok که اخیراً هدف سیاست های خصمانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته، اعلام کرد که امسال بیش از380 هزار فیلم را در ایالات متحده به علت داشتن محتوای مربوط به قوانین نفرت پراکنی حذف کرده است.

به گفته سازندگان این برنامه اشتراک گذاری ویدئو، تیک تاک همچنین اعلام کرد که حدود 1300 حساب کاربری را به دلیل نقض قوانین مربوط به انتشار محتوا یا رفتار نفرت پراکنی مسدود و 64 هزار نظر را نیز به دلایل مشابه حذف کرد.

اریک هان، رئیس بخش ایمنی TikTok در مطلبی در وبلاگ خود نوشت: این اعداد و ارقام نشانگر موفقیت 100 درصدی ما در جلوگیری از انتشار محتوا و یا رفتار نفرت پراکنی نیست بلکه نشان دهنده تعهد ما به اقدام در این حوزه است.

 وی در ادامه افزود: هدف ما از بین بردن نفرت از TikTok است.

ترامپ اخیراً چندین دستورالعمل اجرایی را صادر کرده که به شرکت مادر تیک تاک یعنی شرکت بایت دنس که در چین مستقر است، مهلت می دهد تا اجرای برنامه تیک تاک در ایالات متحده را متوقف کرده و دارایی های این شرکت را واگذارکند.

این شرکت اخیراً اعلام کرده است: هرگز اطلاعات کاربران آمریکایی را در اختیار دولت چین نگذاشته است و در صورت درخواست پکن نیز دست به این اقدام نخواهد زد.

ترامپ به بهانه نگرانی خود درباره امنیت ملی به بایت دنس دستور داد تا ظرف 90 روز دارایی های خود را در آمریکا بفروشد.

شرکت بایت دنس نیز از تصمیم خود برای شکایت از دولت ترامپ به علت بیرون راندن این شرکت از بازار ایالات متحده خبر داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین