پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:50 - 1400/06/20

جسد کوهنورد مشهدی پس از ۶ روز در دماوند پیدا شد

کارگرآنلاین| پیکر کوهنورد ۶۵ ساله مشهدی که برای صعود به دماوند رفته بود ۶ روز پس از مفقودی پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با بیان اینکه خبر مفقود شدن اکبر – ط کوهنورد ۶۵ ساله مشهدی که برای صعود به دماوند رفته بود در ۱۴ شهریور  به تیم امداد و نجات کوهستان رینه گزارش شد گفت:بلافاصله تیم امداد و نجات برای یافتن نشانه‌ای از این کوهنورد به ضلع غربی دماوند اعزام شدند .

جمشید نیک زاد افزود: تا اواخر وقت ۱۵ شهریور جستجو تا قله دماوند ادامه یافت، اما امدادگران کوهستان به نتیحه نرسیدند و به پایگاه بازگشتند.

او ادامه داد: یک گروه چهار نفره امداد و کوهستان از ۱۶ تا ۱۷ شهریور به یال غربی اعزام و جستجو‌ها را ادامه دادند، اما جستجو برای یافتن نشانه‌ای از این کوهنورد توسط آن‌ها نیز به نتیجه نرسید.

نیک زاد با بیان اینکه کوهنوردان حاضر در منطقه در روز ۱۸ شهریور اعلام کردند این فرد را در ضلع شمالی دیده اند، گفت: یک تیم چهار نفره اینبار به یال شمالی دماوند اعزام شد و تا ارتفاع ۳۹۰۰ متری صعود و فرد مذکور را در ضلع غربی مشاهده کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل افزود: پس از جمع آوری اطلاعات مشخص شد فردی در ارتفاع ۵۱۰۰ متر ضلع غربی سقوط کرده است و هیچ‌گونه علائم حیاتی ندارد.

او ادامه داد تیم امداد و نجات کوهستان پایگاه رینه در تاریخ ۱۹ شهریور اینبار به ضلع غربی اعزام و پس از صعود به ارتفاع ۵۱۷۰ متری به همراه عوامل بومی منطقه، جسد این کوهنورد را پیدا و به پایین منتقل کردند.

جسد این کوهنورد مشهدی تحویل پاسگاه پلور شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین