پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:40 - 1399/06/02

واکنش رئیس شورای شهر تهران به تغییر در تابلوی میدان جمهوری اسلامی

کارگر آنلاین: رئیس شورای شهر تهران درباره حذف کلمه اسلامی از تابلوی میدان جمهوری اسلامی گفت: دقیقا مشخص نیست این تابلو چه زمانی نصب شده و قیافه تابلو مشکوک است.

به گزارش کارگر آنلاین، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در واکنش به حذف کلمه «اسلامی» از تابلوی میدان جمهوری، گفت: این موضوع مانند حذف نام شهید از برخی از تابلوی سطح شهر علیه شورای شهر و شهرداری جنجال نادرست ایجاد کرده و در مورد تابلوهای قبلی مشخص شد این قضیه سابقه داشته است.

وی افزود: بر اساس تحقیقی که انجام داده‌ام حذف کلمه «اسلامی» از تابلوی میدان جمهوری مربوط به سال‌های 90 و 91 بوده و نه تنها این تابلو بلکه بسیاری از تابلوهای دیگر نیز نام اسلامی در کنار جمهوری ندارد.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: در حال حاضر در حال انجام تحقیقات بیشتر هستیم تا مشخص شود تابلو را چه کسی و چه زمانی با این عنوان نصب کرد‌ه‌اند ولی به نظرم این قضیه از 10 سال پیش سابقه داشته است.

هاشمی گفت: ‌نمی‌دانم این قضیه عمدی بوده است یا نه و اکنون هم آن را تحلیل نمی‌کنم ولی نباید دنبال مقصر باشیم بلکه علت باید ریشه‌یابی شود.

وی تصریح کرد: نمی‌توانم تأیید کنم این تابلو در زمان کنونی نصب شده است قیافه تابلو مشکوک است و اصلا شبیه تابلوهای زمان حاضر نیست.

منبع: فارس

منبع: فارس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین