پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1400/06/20

حرکات نمایشی قایق در آبهای سیریک جان پسر نوجوان را گرفت

کارگر آنلاین | پسر نوجوان سیریکی در دریا غرق و جان باخت. پسر ۱۶ ساله به نام اسماعیل ملاحی اهل گروک سوار بر قایق موتوری یکی از دوستانش راهی دریا شد . شناوردر حال حرکت با سه سرنشین در ۳ مایلی ساحل گروک دچار مشکل شد . سکاندار قایق در زمان حرکات نمایشی نتوانست کنترل شناور را به دست بگیرد وباعث شد اسماعیل به درون آب بیافتند. وی سرش به پروانه شناور برخورد کرد و جان باخت . جسد این پسرحدود یک روز بعد کشف شد.

غروب چهارشنبه 17 شهریورماه است و دریا آرام. دو پسر نوجوان یک فروند قایق موتوری خود که یک مدتی مشکل فنی داشت را به آب انداختند که تست کنند شناور مذکور درست شده است یا نه ، آنها از اسماعیل خواستند که همراهشان به دریا برود. او هم  پذیرفت و سوار بر قایق شد. لحظاتی نگذشته بود که صدای کمک خواهی  آنها بلند شد...

حرکات نمایشی در دریا

عبدالله ملاحی عموی اسماعیل با بیان اینکه پسری که سکاندار قایق بود نتوانست به موقع شناور را هدایت کند گفت: قایق با سرعت زیاد از ساحل دور شد و در حدود ۳ مایلی دریا با حرکات نمایشی  و عدم کنترل شناور از سوی سکاندار ، برادرزاده ام به همراه دوستش علی درون آب به عمق 15 متری  سقوط کرد.

مرگ اسماعیل

وی  افزود: در آن لحظه حادثه در خانه بودم که با ساحل راهی ندارد، سریع  خودم را به محل رساندم ، ازدحامی در ساحل ایجاد شده بود. اهالی زمانی که متوجه این حادثه شدند سعی داشتند به همه سرنشینان کمک کنند. ملاحی این را گفت که سر اسماعیل به پروانه شناور برخورد کرده و در همان لحظه جان سپرده بود اما علی نجات یافت.

کشف جسد

عموی اسماعیل عنوان کرد: هوا تاریک شده بود تیم های امداد ونجات در پی یافتن اسماعیل شدند تا اینکه جنازه برادرزاده ام ساعت 18  پنج شنبه گذشته در همان حوالی پیدا شد. وی افزود: اسماعبل فرزند دوم خانواده 5 نفری است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین