پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:11 - 1400/06/23

آغاز اعتراض معلمان در چند شهر به اجرا نشدن رتبه‌‌‌بندی

کارگر آنلاین | معلمان آموزش و پرورش برای پیگیری اجرای رتبه‌‌بندی و افزایش حقوق امروز (سه‌شنبه/۲۳ شهریور) در چند شهر (تهران و لرستان) تجمع کردند.

معلمان آموزش و پرورش برای پیگیری اجرای رتبه‌‌بندی و افزایش حقوق امروز (سه‌شنبه/23 شهریور) در چند شهر (تهران و لرستان) تجمع کردند.

  • این معلمان خواهان اجرای کامل رتبه‌بندی بر اساس نظام رتبه‌بندی هستند که افزایش حقوق‌ها را تا 80 درصد اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تضمین می‌کند. آنها بر این اساس خواهان تعیین تکلیف وضعیت رتبه‌بندی خود شده‌اند که لایحه‌ی آن با مخالفت دولت و سازمان برنامه و بودجه مواجه شده است. مجلس مقرر کرده است که این لایحه با توجه به بودجه 1400 مجدد مورد بررسی قرار گیرد و نهایت تا ابتدای مهر ماه در حقوق معلمان قرار گیرد. در تجمع امروز، گروهی از معلمان در تهران و گروهی دیگر در لرستان جمع شدند تا اجرای رتبه‌بندی را با انگیزه‌های اولیه قانون‌گذار در دهه 80 پیگیری کنند.  
منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
ای کاش معلمان قدری انصاف داشتند و این همه طلبکاری نمی کردند به یاد آن کارگری که بیکار است با چندی عایله وآن جوان بیکاری که تا کمر در سطل های زباله خمم می شود که دستش پیش کسی دراز نشود وآن مادر بی سرپرست یا بد سرپرست با بچه‌ها یش بوم غذا سر بر بالش می گذارد اووووووه،،،،،، قدری انصاف داشته باشیم.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین