پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:06 - 1400/06/24

سرگردانی و بلاتکلیفی کارگران صدر فولاد ادامه دارد

کارگرآنلاین|پس از گذشت چهار سال از اعلام توقف فعالیت کارخانه فولاد صدر خرم هنوز وضعیت ۱۸۰ کارگر بیکار شده این واحد صنعتی نامعلوم است.

پس از گذشت چهار سال از اعلام توقف فعالیت کارخانه فولاد صدر خرم هنوز وضعیت ۱۸۰ کارگر بیکار شده این واحد صنعتی نامعلوم است.

  • منابع کارگری در کارخانه صدر فولاد خرم آباد می‌گویند با توقف فعالیت تولیدی این کارخانه از ابتدای مهر ماه سال ۹۶ تاکنون، حدود ۱۸۰ کارگر با سابقه علارغم وعده بازگشایی کارخانه در بلاتکلیفی به سر می‌برند.کارگران می‌گویند: وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که از ابتدای سال جاری مرتبا مسئولان وعده بازگشایی کارخانه را می‌دهند. در عین حال با اطلاع رسانی رسانه‌ای نماینده مردم خرم آباد در مجلس مقرر شده فعالیت تولیدی کارخانه صدر فولاد با ورود سرمایه‌گذار جدید حداکثر سه تا چهار ماه آینده از سر گرفته شود اما چند روز پس از انتشار این خبر  که موجب خوشحالی کارگران شد، با خبر دیگری از مدیرکل سازمان صمت لرستان ناامید شدیم. بر این اساس مدیرکل سازمان صمت لرستان، راه‌اندازی و قول سهام داران مبنی بر راه‌اندازی و احیاء کارخانه صدر فولاد را در حد یک حرف دانسته و وعده‌های مطرح شده مبنی بر اورهال کارخانه را نپذیرفته است.به نقل از این کارگران گفته می‌شود که در حال حاضر آن‌ها هر روز در حوالی محل کار خود حاضر شده و پس از چند ساعت سرگردانی دوباره آنجا را ترک می‌کنند تاصحت وعده‌های داده شده سرمایه‌گذار در خصوص آغاز تعمیرات محل کارشان را مشاهده کنند.کارگران فولاد صدر همچنین می‌گویند شرایط فوق باعث نگرانی و برهم خوردن آرامش ما شده است. به همین دلیل از مسئولان نظارتی و قضایی درخواست داریم نظارت خود را بر رفتار مسئولان و عملکرد سرمایه‌گذار جدید صدر فولاد بیشتر کنند. 
منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین