پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:50 - 1400/06/24

تصمیم و شگرد عجیب سارقان مسلح طلافروشی در همدان ناکام ماند

کارگر آنلاین | رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سارقی که از طریق پشت بام قصد ورود به یک طلافروشی و سرقت زیور آلات را داشت، با اقدام به موقع پلیس شناسایی و دستگیر شد

سرهنگ «علی اسدبگی» روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت نافرجام از یک طلافروشی در شهر همدان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار  دایره سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

  • به گفته وی، سارق با شیوه و شگرد خاصی قصد ورود به مغازه( از طریق پشت بام) را داشت که موفق به این کار نشده بود که با تلاش و پیگیری پلیس، سارق شناسایی و دستگیر شد.
  • رییس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه ماموران دایره سرقت پلیس آگاهی استان با انجام روش های علمی و نوین کشف جرم یک سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند که متهم دارای سوابق متعدد کیفری است، افزود: در بررسی های دقیق و اقدامات فنی ارتکاب این جرم توسط این فرد که به یکی از  شهرستان های مجاور نقل مکان کرده، محرز و نامبرده در اقدامی غافلگیرانه در یکی از مناطق شهر همدان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در جریان بازجویی به اقدام برای سرقت از طلافروشی در شهر همدان اعتراف کرده است.

سرهنگ اسدبگی از مالکان واحدهای صنفی به خصوص زیورآلات و طلا و جواهرات خواست اقدامات لازم برای ارتقای سطح ایمنی و حفاظتی محل کسب خود را به خوبی انجام دهند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین