پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:11 - 1400/06/27

پیام تسلیت امام جمعه تبریز برای درگذشت مادر شهید عبدی قویدل

کارگرآنلاین|نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم خدیجه طاهری سفیدان، مادر گرانقدر شهید والامقام حجت الاسلام محمدتقی عبدی قویدل را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین  آل‌هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم خدیجه طاهری سفیدان همسر مکرمه مرحوم میرزا اسماعیل عبدی قویدل و مادر گرانقدر شهید والامقام حجت الاسلام محمدتقی عبدی قویدل آن روحانی دلیر دوران دفاع مقدس موجب تاثر و تالم فراوان شد.

  • شیرزنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان، چون کوه ایستادند.
  • عزت، سربلندی و پایداری امروز میهن عزیزمان را مدیون این چنین مادرانی هستیم؛ که یکی از فرزندانش شهید، دیگری جانباز و داماد جوانش شهید مقصود نظرپور را در راه دفاع از اسلام و وطن تقدیم نموده و بی تردید تاریخ انقلاب این ایثار و گذشت را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به خانواده‌های معظم روحانیت و شهدا و به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ی الهی آرزومندم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین