پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:30 - 1400/06/30

پیدا شدن قمه و شوکر از خانه زن موادفروش در جنوب تهران

کارگر آنلاین | رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک زن سابقه‌دار در حوزه توزیع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب تهران پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

  • وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در محله‌ای در جنوب پایتخت است و به همین منظور ماموران در بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر منزل وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف ۱۴ کیلو و ۲۷۰ گرم ماده مخدر تریاک، ۱۷ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر، ۲ قبضه قمه، یک دستگاه شوکر و مقادیری آلات و ادوات فروش و مصرف مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تاکید کرد: این زن موادفروش که از توزیع‌کنندگان سابقه‌دار در جنوب پایتخت است، پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین