پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:02 - 1400/07/07

شکارچیان غیرمجاز پارک ملی گلستان دستگیر شدند

کارگر آنلاین| رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: ۳ تن از شکارچیان غیرمجاز که با محیط‌بانان پارک ملی گلستان وارد درگیری مسلحانه و متواری شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: ظهر ۲۲ شهریور ماه سال جاری در منطقه "پودینه علی" پارک ملی گلستان یک گروه شکارچی غیرمجاز با محیط‌بانان این پارک وارد درگیری مسلحانه شدند.

او افزود: بر اثر این درگیری که با تیراندازی متقابل شکارچیان و محیط‌بانان پارک همراه بود یک نفر از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت و تعدادی شکارچی نیز متواری شدند.

  • رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: از شکارچیان یک راس مرال شکار شده کشف شده بود و بلافاصله موضوع به پلیس و دستگاه قضایی گزارش  و تلاش برای شناسایی شکارچیان غیرمجاز آغاز شد.
  • این مقام انتظامی افزود: پس از تلاش  پلیس آگاهی استان برای شناسایی این شکارچیان غیرمجاز، در نهایت سه نفر از این افراد که در کوه‌های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند ساعتی پیش دستگیر شده و در  راه  انتقال به پلیس آگاهی هستند.

سرهنگ مروتی متذکر شد: محیط بانان در مسیر اجرای ماموریت یعنی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست جزء ضابطان خاص محسوب می شوند.

او گفت: محیط بانان  مورد حمایت قاطع پلیس و دستگاه قضایی هستند و درگیری شکارچیان غیرمجاز و شلیک به سمت آن‌ها در حکم درگیری با مامور قانون و تعدی از فرمان ضابط قضایی محسوب می‌شود.

از این سه فرد دستگیر شده دو قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین