پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:46 - 1400/07/11

پدر علی لندی از مردم و رهبری قدردانی کرد

پدر علی لندی، پسرنوجوان ایذه‌ای که برای نجات جان ۲زن در حادثه آتش‌سوزی جانش را فدا کرده بود در پیامی از مقام معظم رهبری و مردم برای همدردی و ابراز احساسات‌شان قدردانی کرد.

این نوجوان 15ساله ساکن شهرستان ایذه در استان خوزستان روز ۱۸ شهریورماه امسال هنگام نجات 2زن از شعله‌های آتش، دچار سوختگی شد و پس از 15روز، روی تخت بیمارستان به شهادت رسید.

  • به‌دنبال این حادثه، علی به چهره‌ای ملی تبدیل شد و همه از او به‌عنوان یک قهرمان یاد کردند. افراد و مقامات زیادی با صدور پیام و حضور در خانه پدری علی با خانواده او ابراز همدردی کردند. در این میان اما مقام معظم رهبری با اهدای یک جلد قرآن به قدردانی از علی و خانواده‌اش پرداختند و با «در حکم شهید» قلمداد شدن این نوجوان فداکار نیز موافقت کردند.
  • روز گذشته داوود لندی، پدر علی در پیامی که یک نسخه از آن برای حادثه 24 ارسال شده است، از مقام معظم رهبری و مردم برای همدردی و ابراز احساسات‌شان قدردانی کرد. در بخشی از این پیام آمده است: «اگرچه عروج آسمانی و ققنوس‌وار علی داغی بس سترگ و جانفرسا بر دل نشاند، اما خداوند سبحان را شاکریم، شهادت او از یک‌سو راه سبز ایثار برآمده از ایمان و تلمذ در مکتب حسینی و عزتی که ارباب به شاگردش می‌دهد را پیش‌روی همگان ترسیم کرد تا ثابت شود روح غیرت و شجاعت در هر سنی و در هر بر‌‌هه‌ای از زمان و مکان می‌تواند جریان‌ساز شود و جوانمردی، شهامت و شجاعت که کلید‌واژه‌هایی برای رجعت جان مایه اخلاق سلیم و کمال‌جوی انسان است توسط نوجوانی در عمل به تصویر کشیده شود و مایه سرفرازی خانواده، شهر، استان، قوم و ایران اسلامی شد.» لذا بدین‌وسیله مراتب سپاسگزاری خود را از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، سران قوا، آحاد مردم، به‌خصوص همشهریان عزیز اعلام می‌کنم.»
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین