پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:30 - 1400/07/11

حمله مرد شرور با خنجر به نگهبان بیمارستان میناب

حوادث/رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از دست گیری عاملان ضرب وشتم نگهبان بیمارستان خبرداد.

دکتر یدا.. رئیسی ما کیانی گفت : به دنبال تذکر لسانی یکی از پرسنل نگهبانی در قسمت راهرو بخش مراقبتهای ویژه نسبت به تردد بی مورد و مزاحمت در جلو بخش مذکور در ساعت غیر معمول ضاربان شرور اقدام به ضرب و شتم این نگهبان وظیفه شناس می کنند و سپس با ماشین  اقدام به فرار می کنند که بلافاصله نیروهای حفاظت فیزیکی بیمارستان با اقدام سریع در ورودی بیمارستان را می بندند.

  • وی افزود : راننده به ناچار به جلو اورژانس می رود و خود را درمحاصره نیروهای امنیتی بیمارستان می بیند و در همین حین با سلاح سرد از ماشین پیاده می شوند و با خنجر بلند به طرف نیروهای نگهبان حمله ور می شوند و نگهبانان با ترفند امنیتی وی را خلع سلاح و با پلیس انتظامی ۱۱۰ تماس گرفته و ضارب طی صورتجلسه ای به همراه  ۳ شیشه مشروبات الکلی و یک خنجر ( سلاح سرد ) که توسط دوربین های مداربسته موجود ثبت و ضبط و تحویل مقامات امنیتی وقضائی شهرستان شد.
  • رئیسی با بیان اینکه هیچگونه اغماضی وجود ندارد ادامه داد : این افراد باید به جزای عملشان برسند چرا که باعث اغتشاش در بیمارستان، همراه با ایجاد رعب و وحشت در بیماران و همراهان و تهدید و ضرب و شتم  نیروی در حین انجام وظیفه شده اند که به جهت حفظ شان و دفاع از حقوق کارکنان از مقامات قضائی درخواست می نمایم مطابق قانون اشد مجازات مربوط به جرم برای این مجرمان در نظر گرفته شود.

گفتنی است ، نگهبان  مذکور از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده ،  از ناحیه بینی دچار شکستگی و از ناحیه سر نیز  آسیب دید ه است و هم اکنون تحت درمان قرار دارد .

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین