پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:55 - 1400/07/24

توضیحات سرهنگ محمدرضا دهقانیان درباره خرید سربازی

حوادث/معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: هیچ دستورالعملی درباره خرید سربازی ابلاغ نشده و نخواهد شد.

سرهنگ محمدرضا دهقانیان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با تکذیب موضوع خرید خدمت سربازی، گفت: هیچ گونه دستوری در رابطه با خرید خدمت سربازی ابلاغ نشده و نخواهد شد و منتظر نباشید.

  • او افزود: مشمولان اگر به انتظار خرید سربازی باشند با ورود به غیبت دچار اضافه خدمت سنواتی و مشکلات بعد‌ی می‌شوند و بسیاری از امتیازات شامل استفاده از کسری خدمت و یا معافیت‌ها را از دست خواهند داد.
  • معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس درباره امتیاز‌های غایبان بیش از ۳ سال غیبت نیز گفت: تمامی مشمولانی که بیش از ۳ سال وارد غیبت از خدمت سربازی شده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰ مراحل ارسال مدارک را انجام بدهند و سپس به معاونت وظیفه عمومی محل سکونت خود مراجعه تا پس از سپری کردن مدت آموزش در شهرستان محل سکونت خود خدمت سربازی را سپری کنند.

سرهنگ دهقانیان با بیان این که اضافه خدمت سنواتی این گونه افراد با توجه به نحوه خدمت در طول خدمت قابل بخشش است، تصریح کرد: آن دسته از مشمولانی که وارد غیبت بیش از ۳ سال شده اند می‌توانند از این شرایط برای سپری کردن خدمت سربازی در محل سکونت خود استفاده کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین