پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:29 - 1400/07/26

ظرفیت سالن‌های نمایش در کردستان به ۷ هزار صندلی افزایش یافت

فرهنگی/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با اجرای ۲ پروژه تماشاخانه بیجار و آمفی تئاتر روباز کامیاران، از سال گذشته تاکنون ظرفیت سالن‌های نمایش در استان به هفت هزار صندلی افزایش یافته است.

 عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: احداث پنج تماشاخانه با سالن چند منظوره در شهر‌های مریوان، سقز، بیجار، دیواندره، کامیاران و قروه از سال ۹۷ تاکنون یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل بوده است.

  • او با اشاره به اینکه پروژه تماشاخانه در شهرستان کامیاران سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: احداث پلاتو در شهرستان‌های بیجار و دیواندره به اتمام رسیده است و به زودی افتتاح می‌شوند.
  •  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: اجرای این پروژه در شهر‌های سقز و مریوان هم بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا پایان سال شاهد افتتاح پلاتو‌های این ۲ شهر هم باشیم.

رستمی ادامه داد: طی یک سال اخیر با افتتاح آمفی تئاتر روباز شهر کامیاران و تماشاخانه بیجار که در هفته جاری انجام می‌شود یک هزار و ۱۳۰ صندلی به ظرفیت سالن‌های نمایش در استان افزوده شده است.

او گفت: در مجموع با افتتاح این ۲ پروژه ظرفیت سالن‌های نمایش در تماشاخانه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان به هفت هزار صندلی افزایش پیدا کرده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین