پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:56 - 1400/10/07

تکرار هر روز این کار از پیری از شما جلوگیری می کند

کارگر آنلاین/همه انسان ها دوست د ارند که جسم و روح جوانی داشته باشند، این آرزویی غیر ممکن به نظر می رسد اما اینگونه نیست شما میتوانید با انجام اقداماتی ساده جوان بمانید.

ورزش ذهن و ورزش بدن

بله شما باید جسم و ذهن تان را ورزش دهید. ورزش یک جزء اساسی در سبک زندگی سالم محسوب می شود. فواید ورزش منظم بی شمار است، مخصوصا این که برای ذهن تان هم فواید زیادی دارد. در واقع ورزش می تواند شبیه یک جادوی معجزه گر برای بدن باشد. شما باید سعی کنید تمرینات ایروبیک را در کنار تمرینات با وزنه به انجام برسانید تا جسم قوی و سالمی داشته باشید. در کنارش با انجام کارهای ذهنی؛ ذهن تان را نیز ورزش دهید.

راه های پیر نشدن
دوری از استرس

استرس باعث می‌ شود که همه زحمات تان هدر برود. برای این که از استرس جلوگیری کنید، مدیتیشن انجام دهید. سعی کنید به چیز هایی توجه کنید که بیشتر دوست دارید‌. به دنبال انتقال انرژی مثبت باشید و هر کاری که به آن علاقمند هستید را انجام دهید تا استرس از شما دور شود، زیرا استرس باعث ایجاد مشکلات قلبی و فشارخون خواهد شد.
خواب بیشتر

بیشتر بخوابید و بیشتر استراحت کنید تا بدن سالم تری داشته باشید. خواب تاثیر زیادی در جوان نگه داشتن شما دارد، ذهن تان را آرام می کند، باعث استراحت بیشتر بدنتان می شود و شما را از مشکلات بی ‌شمار و مختلف دور خواهد کرد.

راه های جوان ماندن
مصرف بیشتر پروتئین

پروتئین عاملی برای قوی شدن ماهیچه ها است. زمانی که شما بدن عضلانی و ماهیچه ای داشته باشید؛ قطعاً جوان تر نشان می دهید. پروتئین همچنین شما را سیر نگه می دارد و باعث افزایش انرژی بدن تان می شود؛ بنابراین باید سعی کنید که پروتئین رسانی به بدن انجام دهید.
مصرف بیشتر چربی سالم

بله چربی های سالم برخلاف چربی های مضر برای بدن شما ضروری هستند و شما را بشاش و شاداب نگه می دارند. منظور از چربی سالم، چربی موجود در آجیل، آووکادو، غذا های دریایی و گیاهان حاوی امگا 3 مانند دانه چیا است که به جلوگیری از آلزایمر و پارکینسون می‌ پردازند. همچنین عاملی برای جلوگیری از دیابت خواهند بود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین