پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:46 - 1401/02/22

آنژیوگرافی بیماران قلبی را با این روش کاهش دهید

کارگرآنلاین | یک متخصص قلب و عروق گفت: تدابیر طب سنتی در بیماری‌های قلبی و عروقی موجب کاهش ۹۰ درصدی آنژیوگرافی خواهد شد چرا که با کمک طب سنتی می‌توان به بیماران به‌خصوص بیماران قلبی کمک کرد.

به گزارش کارگرآنلاین رحیم فیروزی درباره استفاده از روشهای طب سنتی برای درمان بیماران قلبی اظهار کرد: سیستم طب سنتی پتانسیل‌ بسیار بالایی در درمان بسیاری از بیماری‌ها دارد که می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کم کند و برای بسیاری از بیماران راه‌گشا باشد و طب سنتی معنای واقعی اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: با توجه به بودجه هنگفتی که در کشورمان برای سیستم بهداشتی درمانی صرف می‌شود، می‌توان با طب سنتی هزینه‌های درمان مردم را کاهش داد؛ به طور نمونه، تدابیر طب سنتی در بیماری‌های قلبی و عروقی موجب کاهش 90 درصدی آنژیوگرافی خواهد شد چرا که با کمک طب سنتی می‌توان به بیماران به‌خصوص بیماران قلبی کمک کرد.

این متخصص قلب و عروق و دستیار تخصصی طب سنتی ایران تصریح کرد: روش‌های درمانی که امروزه در طب نوین مورد استفاده است، خطرات و عوارضی دارد که در هیچ کتب طبی به آن اشاره نشده است, آنژیو‌گرافی یکی از روش‌های درمانی است که خطرات زیادی دارد و هزینه زیادی بر دوش بیمار و نظام بهداشتی می‌گذارد.

فیروزی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و موادی که در این روش‌های درمانی به کار برده می‌شود, وارداتی هستند و ارز از مملکت ما خارج می‌شود؛ بسیاری از بیماران با شنیدن اینکه باید آنژیو شوند، دچار استرس می‌شوند که این استرس از بیماری آنها به مراتب سخت و بیمار کننده‌‌تر است که با طب سنتی می‌توان بسیاری از این مشکلات را کاهش داد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین