پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:00 - 1401/03/08

این گیاه تقویت‌کننده معده و رفع ‌کننده سردردهای سرد

کارگرآنلاین |  ‌نعناع تقویت‌کننده معده، رفع ‌کننده سردردهای سرد، مقوی قلب و نشاط ‌آور است، همچنین جویدن نعناع دندان ‌درد را تسکین می‌بخشد. نعنا مفرح و نشاط ‌آور و مقوی قلب است، همچنین مصرف نعناع خون غلیظ را رقیق می‌کند. نعناع برای کسانی که ریفلاکس و سوءهاضمه دارند بسیار مفید است. مصرف کم نعناع برای رفع ریفلاکس بسیار خوب است ولی مصرف بیش از حد آن ریفلاکس را تشدید می‌کند.

به گزارش کارگرآنلاین داروهای گیاهی باید با دوزهای کم و با فاصله خورده شود

اگر افراد می‌خواهند از فواید داروهای گیاهی بهره‌ مند شوند بهتر است که داروها را با فاصله و به ‌مقدار کم مصرف کنند، مثلاً یک لیوان دمنوش نعناع را به دو قسمت تقسیم کنند و هر سه ساعت بخشی از آن را بنوشند. داروها به بدن بار می‌شوند، باید کم‌ کم خورده شود تا معده به آن عادت کند.

نعناع مُحلل مواد سرد در بدن است و در رفع میکروب معده بسیار مفید است. مالیدن روغن نعناع بر پیشانی سردردهای ناشی از سردی را از بین می‌برد. البته سردردهای نوع گرم را تشدید می‌کند.
نشانه‌ های سردرد نوع سرد

از نشانه‌ های سردرد سرد این است که فرد با کوچکترین سردی که هوای سرد چه خوردن مواد سرد مثل آب یخ یا بستنی سردردش تشدید پیدا می‌کند.
نعنا تقویت‌کننده فم (دهانه) معده

نعناع تقویت کننده فم (دهانه) معده است و نفخ را از بین می‌برد. برای کسانی که بدون مصرف دارویی بالا می‌آورند خوردن نعناع بسیار مفید است چرا که فم معده را تقویت می‌کند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین