پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:34 - 1399/07/02

سرنوشت قاتل وحید مرادی رقم خورد+جزییات

مرد جوانی که به اتهام قتل وحید مرادی - شرور معروف پایتخت- در شعبه چهارم دادگاه کیفری محاکمه شده بود بار دیگر به قصاص محکوم شد.

این مرد که حکم قصاص وی به اتهام قتل وحید مرادی چند ماه قبل از سوی دیوان عالی کشور به علت نقص در تحقیقات نقض شده بود، پس از محاکمه دوباره در دادگاه صبح دیروز بار دیگر از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.

این متهم که چند سال قبل مرتکب قتلی دیگر نیز شده بود توانسته بود رضایت اولیای دم را در آن پرونده جلب و از مجازات مرگ فرار کند، اما سال گذشته و در حالی که به خاطر جرم سرقت مسلحانه در زندان بود در یک درگیری جمعی وحید مرادی را به قتل رساند و به اتهام این قتل بار دیگر به قصاص محکوم شد.

گفتنی است وحید مرادی- مقتول- به اتهام قتل یکی از دوستانش و زخمی‌ کردن سه خواهرزاده وی در یک میهمانی خصوصی از سوی پلیس دستگیر شده بود و در زندان به سر می‌برد که در جریان یک نزاع جمعی در زندان رجایی‌شهر به قتل رسید.

 سعید متهم به قتل وحید مرادی در جلسه دادگاه منکر ارتکاب قتل شده بود و مدعی بود ضربه کشنده را وی نزده است. با این حال پخش فیلم درگیری و قتل در زندان برای قضات ارتکاب قتل به دست وی را محرز کرد و سرانجام وی را به قصاص محکوم کردند.

در این پرونده ۱۸ متهم شناسایی شدند که همگی پای میز محاکمه رفتند.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین