پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:01 - 1399/07/23

انتقام گیری عجیب عروس از مادرشوهر در ارومیه

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: عروس خانواده که در پی اختلاف خانوادگی موجب هتک حیثیت و بدنامی مادرشوهر خود شده بود، به‌سزای عمل خود رسید.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ اکبر نصرتی  افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس با به دست آوردن مشخصات صفحه اینستاگرامی و بارگزاری مطالب کذب و توهین‌آمیز موجب بدنامی و هتک حیثیت وی شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی اقدامات و بررسی‌های فنی پلیس فتا مشخص شد که متهم یا متهمان با دسترسی به اکانت شبکه اجتماعی اینستاگرام شاکیه و ایجاد تغییراتی، کنترل کامل اکانت را به دست گرفته و مطالبی را برعلیه وی بارگزاری کرده‌اند.

رییس پلیس فتای آذربایجان غربی اضافه کرد: طی اقدامات پلیسی در این رابطه صورت گرفته ضمن شناسایی فرد مورد نظر مشخص شد که متهم، عروس خانواده بوده و با توجه به اختلافات خانوادگی به وجود آمده با هدف انتقام‌جویی و آبروریزی دست به چنین اقدامی زده است. این فرد توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه فضای مجازی محل و ابزاری برای انتقام‌جویی نیست، گفت: عده‌ای با تصور اینکه در فضای مجازی ناشناخته خواهند ماند، اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌کنند غافل از اینکه هر گونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین