پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:25 - 1399/08/03

پهلوگیری کشتی حامل ۳۱ هزار تن برنج در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پهلوگیری سی و چهارمین کشتی کالاهای اساسی در سال جاری حامل ۳۱ هزار تن برنج هندی در اسکله ۱۸بندر شهید رجایی خبر داد.

کارگر آنلاین |  علیرضا محمدی کرجی ران اظهار کرد: یک کشتی کشتی حامل ۳۱ هزار و ۱۷۰ تن برنج از مبدا هند وارد بندر شهید رجایی شد.

وی با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طی هشت ماه امسال حدود یک میلیون ۳۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی که بصورت غیرکانتینری وارد بندر شهید رجایی شده و عملیات تخلیه و بارگیری آن صورت پذیرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و مخصوصاً سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور می باشد اظهارداشت: به واسطه شرح وظایف و رسالت کاری تعیین شده، این اداره کل سعی نموده تا خدمات مطلوب و با کیفیت به ذینفعان مربوطه ارائه نماید.

این مقام مسئول اجرای مؤثر " قانون تسریع در تخلیه و بارگیری کشتی ها "را ارجح امور برشمرد و اضافه کرد: با برنامه ریزی، هماهنگی و بهره‌گیری از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ( انبار- محوطه – تجهیزات- نیروی انسانی ) تحقق این اصل مهم با جدید درحال انجام است.

 

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین