پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11013:05 - 1399/09/29

قاتل خانواده تویسرکانی در تهران دستگیر شد

دادستان تویسرکان از دستگیری یکی از عوامل قتل خانواده ۵ نفره خبر داد و گفت: این قاتل که از اتباع غیر ایرانی است در تهران دستگیر شده است.

به گزارش کارگر آنلاین، بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان از دستگیری یکی از عوامل قتل خانواده ۵ نفره در روستای مرادآباد این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این خانواده ۵ نفره که دو پسر و یک دختر داشته‌اند، توسط دو تبعه غیر ایرانی به قتل رسیدند.

وی با بیان اینکه در ابتدا جسد پدر و دختر کشف شد، ادامه داد: پس از بررسی‌های تجسسی، اجساد مادر و پسر خانواده نیز داخل یک چاه کشف شد.

دادستان تویسرکان با بیان اینکه از همان روز اول کار‌های تحقیقاتی و پیگیری‌های قضایی به سرعت انجام شد، گفت: پس از بررسی مشخص شد که دو تبعه افغانستانی مرتکب قتل اعضای این خانواده شده‌اند که یکی از آن‌ها امروز در تهران دستگیر شد و اقدامات بعدی برای دستگیری قاتل دیگر ادامه دارد.

 

در همین حال فرمانده انتظامی استان همدان جزئیات بیشتری از این جنایت هولناک را بازگو کرد. سردار سلمان امیری گفت: روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه و به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده(پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

وی اظهار کرد: تیم های انتظامی با همکاری سایر دستگاه های شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و دو فرزند پسر را در حوالی گاوداری مورد اشاره شناسایی و کشف کردند.

امیری در تشریح چگونگی کشف این اجساد و اطلاع از وقوع حادثه، تصریح کرد: فردی با مراجعه به گاوداری پسرعموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش می کند.

وی افزود: با اعلام موضوع، عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شده و با بررسی دقیق محل، ابتدا جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می کنند که به همین علت تحقیق دقیق در زمینه کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد(پدر دختر) را نیز در محل پیدا کردند و با کشف سه جسد دیگر، اجساد پنج عضو این خانواده شناسایی و کشف شد.  

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین