پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:15 - 1399/10/22

دستگیری سارقی که ۵۶ خانه را خالی کرد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با اعتراف به ۵۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی  بیان داشت: در پی افزایش شکایت شهروندان مبنی بر سرقت منزل به شیوه تخریب درب در مناطق مختلف استان البرز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان محرز شد که سارقان به صورت باندی و با استفاده از خودروهای پژو۲۰۶، اوپتیما و  پژو پارس دارای پلاک سرقتی اقدام به سرقت کرده و خودروها را در صحنه های مختلف سرقت با یکدیگر جابه جا می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات گسترده پلیسی در نهایت رد تعدادی از سارقان شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه ۸ نفر از اعضای باند در نقاط مختلف استان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به اینکه سارقان در حال حرکت بوده و علاوه بر استان البرز، در استان های همجوار نیز اقدام به سرقت منزل کرده اند طبق اعترافاتشان تاکنون مرتکب ۵۶ فقره سرقت منزل شده اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه تاکنون ۲۸ مال باخته در این زمینه شناسایی شدند و تلاش برای شناسایی سایر آنها نیز ادامه دارد، اظهار داشت: ارزش اموال سرقتی کشف شده ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده و در بازرسی از منزل سارقان نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شده است.

وی از مال باختگان خواست از مراجعه حضوری برای شناسایی اموال سرقتی خود خودداری کرده و فقط به سامانه نما مراجعه کنند.

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: مشخصات بیش از یک هزار قلم کالای مسروقه این استان، در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مال باختگان به نمایش گذاشته شده است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین