پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:10 - 1399/10/24

جدال مرگبار پدر و دختر در مرند؛ پدر یک روز بعد از قتل دخترش جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: یک دختر معلول ذهنی با اختلال روانی که با چاقو پدرش را زخمی کرده بود، با دستان پدر خفه شد و خود پدر زخمی هم یک روز بعد از شدت جراحت‌ها فوت کرد.

به گزارش کارگر آنلاین، سرهنگ محمد جلیلیان اظهار کرد: شامگاه شنبه ۲۰ دی پس از تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال یک مرد مجروح به بیمارستان، مأموران انتظامی در محل حضور یافتند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسال بر اثر ضربات چاقو در قسمت‌های مختلف بدن و شکستگی لگن با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است. با توجه به مشکوک بودن موضوع، ماموران به منزل وی مراجعه کردند و با جنازه دختر مرد مواجه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: بر اساس تحقیقات اولیه، متوجه شدیم دختر فوت‌کرده دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی بوده و پدرش را با ضربه‌های چاقو زخمی کرده است. در این میان پدر هم با فشار دادن گردن دختر او را به قتل رسانده است. تحقیقات پلیس و مراجع قضایی برای حصول نتیجه نهایی از جزئیات این اتفاق هنوز ادامه دارد و جزئیات دقیق‌تر از سوی مراجع قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد. پدر زخمی پس از یک روز در بیمارستان فوت کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین