پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:49 - 1395/02/21

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان عنوان کرد

نامطلوبی اعتبارات توسعه مشاغل خانگی در خوزستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در حال حاضر امتیازاتی که از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها به منظور توسعه اشتغال خانگی پرداخت می‌شود آمار مطلوبی نیست.

کارگرآنلاین: هوشمند صفایی صبح امروز در نخستین کارگروه اشتغال استان در سال 95 با تأکید بر دستیابی به اشتغال پایدار با توجه به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در استان اظهار کرد: اولین دستور کار جلسه در رابطه با امتیازات مربوط به مشاغل خانگی است که در حال حاضر امتیازاتی که از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها به منظور توسعه اشتغال خانگی پرداخت می‌شود آمار مطلوبی نیست، به گونه‌ای که در استان خوزستان تنها 26 درصد مجموع اعتبارات را جذب داشته‌ایم.

وی افزود: بانک ملی با تخصیص 50 درصد اعتبارات عملکرد مناسب‌تری نسبت به سایر بانک‌ها داشته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان فعال‌سازی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام خواند و تصریح کرد: مسؤولیت در این حوزه بر عهده صنعت و معدن و تجارت است و بایستی با اصلاح مدیریت، تأمین منابع، رفع نیاز و مشکلات به این مقصود دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی نیز در هر استان به ریاست استاندار برگزار می‌شود که بسیار تعیین‌کننده است.

بر اساس این گزارش، این مراسم در استانداری خوزستان برگزار شد./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین