پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:40 - 1395/04/18

اشتباهات فاحش مدیران پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

اشتباهات طاهری و مدیران پرسپولیس در تنظیم قرارداد رضاییان باعث شد این بازیکن با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد داشت خیلی راحت از آنچه تصور می‌شد بتواند قراردادش را فسخ کند.

کارگرآنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف آن چیزی که تصور می‌شد نتوانست در فصل نقل‌و انتقالات عملکرد درخشانی داشته باشد. این تیم تا به اینجای کار علیرضا بیرانوند، احسان علوان زاده ،ساسان انصاری، سیدجلال حسینی، وحید امیری، ابوالفضل درویش وند، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، آنتونی گولج، حامد آقایی، محمدامین آرام طبع و صادق محرمی را جذب کرده‌اند که در این میان تنها بیرانوند و امیری خریدهای قابل توجهی محسوب می‌شوند و سایر خریدهای این تیم آنچنان که باید در فوتبال ایران نام‌اشنا نیستند.

ماهینی هم که پس از پایان خدمت سربازی‌اش به پرسپولیس برگشته هم جزو خریدهای جدید این تیم حسوب نمی‌شود. طاهری که به دنبال جذب بازیکنانی همچون کاوه رضایی، علی کریمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بختیار رحمانی، شجاع خلیل‌زاده، سروش رفیعی، عزت الله پورقاز و ... بود نتوانست هیچ کدام از آنها را به پرسپولیس بیاورد تا مشخص شود تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس تبحر زیادی در جذب بازیکنان طراز اول نداشته باشد.

ضمن اینکه اشتباهات طاهری و مدیران پرسپولیس در تنظیم قرارداد رضاییان باعث شد این بازیکن با وجود اینکه با پرسپولیس قرارداد داشت خیلی راحت از آنچه تصور می‌شد بتواند قراردادش را فسخ کند و راهی ترکیه شود.

هر چند تا پایان زمان نقل‌وانتقالات پرسپولیس این شانس را دارد که بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد، اما تا به اینجای کار مسئولان این باشگاه و به خصوص طاهری نتوانسته نمره قبولی کسب کنند و اشتباهات زیادی را در این زمینه مرتکب شده‌اند.

شاید همانند فصل گذشته که برانکو توانست بازیکنانی همچون علیپور، مسلمان، نورالهی و احمدزاده را به بازیکنان طراز اول تبدیل کند با تازه‌واردهای پرسپولیس نیز چنین تجربه ای را تکرار کند./میزان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین