پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:45 - 1395/04/21

تیم کشتی کارگران ایران نایب قهرمان تورنمت آلمان شد

تیم کشتی کارگران ایران که با چهار کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست با کسب 30 امتیاز بعد از ترکیه 34 امتیازی، مقام دوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، سومین دوره تورنمنت بین المللی کشتی آبای آلمان که از عصر جمعه 19 تیرماه در شهر اشتوتگارت آلمان در حال برگزاری بود شب گذشته با نایب قهرمانی کشتی گیران کارگر جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.


بنا به گفته سید هادی عربی سرپرست و مربی تیم کشتی کارگران ایران، کاروان ایران که با چهار کشتی گیر در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست با کسب 30 امتیاز بعد از ترکیه 34 امتیازی، مقام دوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.


این رقابت ها در پنج وزن (65، 75، 85، 95 و 95 کیلو) برگزار که در وزن 65 کیلو مهدی علمی توانست بعد از غلبه بر کشتی گیرانی از کشورهای افغانستان، مجارستان و ترکیه، در فینال حریف قدرتمند آلمانی خود را شکست داده و مدال طلای این رقابت ها را بدست آورد.


در وزن 75 ابراهیم ولیان توانست بعد از چهار رقابت سخت و نفسگیر مدال طلای این رقابت ها را بر گردن آویزد.

در وزن 95 کیلو نیز هادی قدیمی موفق شد سومین مدال طلای این رقابت ها را برای کاروان ایران کسب کرده تا نایب قهرمانی کشتی گیران کارگر ایران در این رقابت ها حتمی شود.

اما حساس ترین رقابت این تورنمنت در وزن 85کیلوگرم بود که علیرضا جهانیان امید اول کاروان ایران با ناداوری از دور رقابت ها حذف شد.


سومین دوره تورنمنت بین المللی کشتی آبای آلمان با شرکت تیم‌های جمهوری آذربایجان، ترکیه، سوئیس، لهستان، بلاروس، افغانستان، اتریش، آرژانتین، مجارستان، افغانسان و سه تیم از آلمان در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین