پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:01 - 1395/04/22

بازیکنی که هر 84 دقیقه یک امتیاز برای پرسپولیس گرفت

جری بنگسون مهاجم فصل پیش پرسپولیس به ذوب‌آهن پیوست تا در لیگ شانزدهم برای یحیی گل محمدی به میدان برود.

کارگرآنلاین:  ذوب آهنی‌ها بعد از رفتن کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده – دو مهاجم تاثیرگذارشان- دنبال آلتر ناتیوهایی مناسب در خط حمله می‌گشتند و بنگتسون  هندوراسی را برای فصل بعد جذب کردند.

7 امتیاز در 593 دقیقه

جری بنگسون در لیگ پانزدهم عملکردی قابل تقدیر از خود بر جای گذاشت. این ملی‌پوش هندوراسی در 5 بازی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرد و در میان تعجب 6 گل طی دیدارهای یاد شده به ثمر رساند. مهاجمی که در داربی رفت هم گل تساوی بازی سرخابی‌ها را زد.

جری البته در 19 بازی فصل به میدان آمد اما روی هم رفته فقط 593 دقیقه شانس بازی پیدا کرد. زدن 7 گل که 4 تای آنها برای قرمزها امتیاز مستقیم به دست آورد، سبب شد تا عملکرد این مهاجم در جمع برترین فورواردهای فصل هم به چشم بیاید.

بنگتسون به طور متوسط در هر 84 دقیقه یک گل به ثمر رساند. جالب اینکه گل‌های جری در دیدار برابر دو تیم تبریزی تراکتورسازی و گسترش 6 امتیاز برای پرسپولیس عایدی داشت.

در واقع با تک امتیازی که حاصل گلزنی او در وقت‌های تلف شده داربی بود باید جری را مرد 7 امتیازی پرسپولیس نامید.

عملکرد کاوه رضایی و حسن‌زاده غیرقابل مقایسه با جری

مقایسه عملکرد جری بنگسون با دو مهاجم موفق ذوب‌آهن در لیگ گذشته هم خالی از لطف نیست.

مسعود حسن‌زاده و کاوه رضایی به سایپا و استقلال رفتند تا نصف‌جهانی‌ها نگران آینده خط حمله تیم‌شان باشند. جالب اینکه حسن‌زاده در هر 158 دقیقه یک گل برای ذوب‌آهن زد و رضایی در هر 266 دقیقه موفق به فتح دروازه رقبا شد.

واضح است که عملکرد جری بنگسون گلزن که در هر 84 دقیقه با پیراهن پرسپولیس گلزنی کرده قابل مقایسه با دو مهاجم فصل قبل ذوب‌آهن نیست که هر کدام‌شان 6 گل به ثمر رساندند./مشرق
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین