پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:27 - 1395/04/27

شرط آخوندی برای حضور در افتتاحیه مسکن مهر پردیس

در حالی طی سه سال اخیر وزیر راه و شهرسازی در هیچ مراسم افتتاح مسکن مهری حضور نیافته که خبر می‌رسد وی برای افتتاح مسکن مهر پردیس یک شرط گذاشته است؛ آخوندی تنها در صورت تامین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها حاضر به قیچی کردن روبان افتتاح رسمی شده است.

کارگرآنلاین:  تا امروز سه بار وعده افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس عملی نشده است؛ دو بار در سال گذشته و یکبار هم در سال جدید. قرار بود حدود 4500 واحد مسکن مهر این شهر بهمن پارسال به‌طور رسمی افتتاح شود که نشد. در ادامه مدیران وعده اسفندماه را دادند که آن هم چند روز مانده به تحویل سال نو به اردیبهشت امسال موکول شد و در نهایت نیز هیچکدام از این سه وعده به دلایلی که در گزارشهای قبلی به آنها اشاره شده، عملی نشد.

این در حالی است که خبر می‌رسد فردا 4500 واحد مسکن مهر فاز 11 (کوزو) به طور رسمی با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی از قبیل انشعبات آب، برق، گاز، مشجد، کلانتری، مراکز تجاری، مدرسه و... افتتاح می شود.

این واحدها طی یک بازه زمانی یک ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و همه امکانات مورد نیاز یک محله در آنها پیش بینی شده است.

یکی از حاشیه‌های مهم این افتتاح احتمال حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی است. طی سه سال اخیر وی در هیچکدام از افتتاح‌های رسمی پروژه‌های مسکن مهر حضور نیافته است، اما گویا این بار به‌صورت مشروط برای این کار اعلام آمادگی کرده است.

ماجرا از این قرار است که وزیر راه و شهرسازی تنها با یک شرط روبان افتتاح واحدهای مسکن مهر (4500 واحد کوزو) را قیچی می‌کند. این شرط داشتن تمام خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مذکور است که آخوندی تاکید ویژه‌ای بر آن دارد.

به گزارش تسنیم، صبح فردا 4550 واحد مسکن مهر به‌طور رسمی افتتاح می‌شود و این احتمال وجود دارد که وزیر همیشه منتقد راه و شهرسازی پس از سه سال به‌نوعی با مسکن مهر آشتی کند. بی‌شک این اقدام آخوندی را باید به فال نیک گرفت، اگر البته اینچنین شود.

ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه 28 تیرماه سال 95) مشخص می‌شود آیا وزیر راه و شهرسازی در اولین افتتاح مسکن مهر عمرش شرکت می‌کند یا خیر؟ تقریبا 20 ساعت به پایان این انتظار زمان باقی است./تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین