پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:35 - 1395/06/06

خراسان شمالی

قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور مشخص شد

تیم های خراسان شمالی، گلستان، تهران و آذربایجان شرقی در جایگاه های اول تا چهارم این رقابت ها قرار گرفتند.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور با نام گرامیداشت هفته دولت که با شرکت 12 تیم از  چهارشنبه 3 شهریورماه 95 در بجنورد برگزار شد عصر دیروز با قهرمانی تیم خراسان شمالی به پایان رسید. تیم های ساحل کارای گلستان، شرکت بهره برداری متروی تهران و آرد اطهر آذربایجان شرقی بر سکوی دوم تا چهام این رقابت ها قرار گرفتند.

در روز پایانی این مسابقات و از 8/30 دیروز پنجشنبه تیم های سیمان گلستان(ابراهیم سن سبیلی و سید امید حسینی) و تیم آذربایجان شرقی در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که این رقابت جذاب و زیبا با حساب 2 بر 0 و با نتایج 21 - 17 و 21 - 17 به سود گلستان به پایان رسید تا حاج ابراهیم سن سبیلی به همراه کاپیتال تیم ملی والیبال ساحلی کارگران ایران اولین صعود کننده به فینال رقابت ها باشند و نماینده آذربایجان شرقی منتظر حریف خود در دیدار رده بندی باشد.

در دیگر بازی نیمه پایانی نیز تیم های خراسان شمالی(رضا نائینی و رحمان رئوفی) و شرکت بهره برداری متروی تهران(محمد رضا برزگر و روح الله صالحی نژاد) به مصاف هم رفتند که تیم باتجربه و پرقدرت خراسان شمالی موفق شد در یک بازی حساس و نفسگیر با نتیجه 2 بر 1 و با نتایج  21- 15 ، 18- 21 و 15 – 7 از سد حریف خود عبور کرده و راهی فینال شود. تیم تهرانی نیز به دیدار رده بندی رسید.

بدین ترتیب در دیدار رده بندی این رقابت ها و از ساعت 17عصر دیروز دو تیم آذربایجان شرقی و تهران برای کسب مقام سومی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تهران موفق شد در یک بازی نزدیک و جذاب با حساب 2 بر 1 و با نتایج 21 - 11 و 16 - 21 و 15 – 13 تیم شگفتی آفرین این مسابقات را شکست داده و بر سکوی سومی بایستد.

در دیدار فینال این رقابت ها نیز که از ساعت 18 و با حضور خیل کثیر مشتاقان والیبال، اهالی بجنورد و جمع زیادی از مسئولین برگزار شد تیم میزبان موفق شد در یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه 2 بر 0 و با نتایج 21 – 17 و 21 – 10 تیم پرقدرت ساحل کارای گلستان را شکست داده و بر سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار بگیرد.

در این رقابت ها که با همکاری هیأت ورزش کارگری استان خراسان شمالی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و زیر نظر فدراسیون ورزش کارگری به سرپرستی حمید حق بین برگزار شد تیم هایی از استان های آذربایجان شرقی(تیم شرکت آرد اطهر بناب)، آذربایجان غربی(باشگاه کارگران)، اصفهان(باشگاه کارگران)، تهران(تیم شرکت بهره برداری متروی تهران)، خراسان رضوی(شرکت خورشید توس)، خراسان شمالی 1 (باشگاه کارگران)،خراسان شمالی 2، خراسان جنوبی)سازمان پارکهای شهرداری بیرجند)، قم(باشگاه کارگران)، گلستان(شرکت ساحل کاران)، گیلان(باشگاه کارگران)، لرستان(باشگاه کارگران) طی دو روز در زمین ساحلی پارک شهربازی بجنورد به مصاف هم رفتند.

یادآوری می نماید دیدار اختتامیه این رقابت ها با حضور نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای شورای شهر بجنورد، مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مسئولین سپاه، حق بین دبیر انجمن کارگران کشور، سعیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان خراسان شمالی، تجری رئیس هیات ورزش کارگری استان گلستان و جمع زیادی از مسئولین استانی برگزار و به تیم های برتر لوح، مدال، کاپ قهرمانی و جوایز تقدیم شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین