پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:04 - 1395/06/16

زمزمه‌ بازیکنان مخالف رضاییان در تمرین پرسپولیس

روزنامه خبرورزشی نوشت: «... جای ساسان انصاری خالی است. عجب بچه خوبی بود و حیف شد از پرسپولیس جدا شد. او باید برود تا بعضی‌ها که آن بازی‌ها را درآوردند، تلفن خود را خاموش کردند و جواب باشگاه را ندادند، دوباره برگردند!»

کارگرآنلاین: لطفاً تعجب نکنید! این زمزمه برخی بازیکنان ناراضی پرسپولیس بابت بازگشت رامین رضاییان در ورزشگاه شهید کاظمی است. حرف‌های درگوشی که پس از فسخ قرارداد و جدایی ساسان انصاری در تمرینات پرسپولیس شنیده می‌شود.

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از رامین رضاییان موضوع جدیدی نیست و حتی محمود خوردبین هم گفت: «برخی بازیکنان از بازگشت رامین ناراحت هستند اما باید با آن‌ها صحبت کنیم تا پذیرای همبازی خود باشند!»

گرچه سرپرست پرسپولیس مصاحبه‌اش را بلافاصله تکذیب کرد اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که موضوع مخالفان رضاییان جدی است.

در میان بازیکنان پرسپولیس فقط مهدی طارمی است که رابطه خوبی با رامین رضاییان دارد و تنها پیام تبریک را هم آقای گل برای او در اینستاگرام منتشر کرد.

دلخوری بازیکنان پرسپولیس از رامین رضاییان ریشه در روزی دارد که در فصل گذشته سرخپوشان اعتصاب کردند و قرار شد عصر به دفتر علی‌اکبر طاهری رفته و رودررو حرف‌هایشان را بزنند اما ناگهان این مدافع ملی‌پوش به بهانه بیماری پدرش از همراهی همبازیان خود طفره رفت.

در ادامه نیز اختلافاتی بین رامین رضاییان و برخی مازندرانی‌های پرسپولیس به وجود آمد تا رابطه سردی میان او و اغلب بازیکنان حاکم شود.

با این وجود باشگاه و برانکو حامی رامین رضاییان بودند تا روزی که این بازیکن- به اعتراف خودش- اشتباه بزرگ زندگی ورزشی‌اش را مرتکب شد؛ تلفن خود را از دسترس خارج کرد، مدعی شد قراردادی با پرسپولیس ندارد و راهی ترکیه شد تا روی اعصاب همه آن‌ها و هواداران راه برود و...

حالا قرار است همان رامین رضاییان برگردد. نه برانکو دل خوشی از این بازیکن دارد و نه همبازیانش و... باید گفت جمع کردن این حاشیه باید در اولویت باشگاه و مرد کروات باشد.

شاید یکی از راه‌های حل این چالش، پیش‌قدم شدن رامین رضاییان برای ایجاد ارتباطی دوستانه‌تر با بازیکنان پرسپولیس باشد. ادامه همان رفتارها و سردی روابط میان این بازیکن و سایر شاگردان برانکو می‌تواند تبعاتی منفی برای صدرنشین لیگ برتر در پی داشته باشد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین