پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:19 - 1395/06/27

خشم برانکو از رضاییان در رختکن پرسپولیس و عقب نشینی رامین

مدافع راست تیم ملی که تصور می کرد سرمربی کروات پرسپولیس ماجرای سفرش به ترکیه را فراموش کرده، 90 دقیقه روی نیمکت پرسپولیس نشست و حتی یک دقیقه هم برابر استقلال بازی نکرد.

کارگرآنلاین: خیلی ها در ورزشگاه آزادی معتقد بودند که حق رامین رضاییان حداقل 20 تا 30 دقیقه بازی در دربی بوده است. هر چه نباشد رضاییان در دربی قبلی گل زده و در تیم ملی هم بازیکن فیکس به شمار می رود.

با این حال برانکو ایوانکوویچ نظر دیگری داشت و تصمیم گرفت مثل بازی با تراکتورسازی، رضاییان را به نیمکت پیچ و مهره کند!

تقریبا تمام عکاسانی که در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و استقلال کنار زمین بودند، به چشم خود دیدند وقتی برانکو سومین بازیکن تعویضی تیمش را فرا خواند و رضاییان فهمید حتی یک دقیقه هم به او در دربی بازی نمی رسد، رامین با ناراحتی و اخم کاور خود را درآورد و زمزمه کنان در حال خروج از ورزشگاه بود.

او که به شدت ناراحت بود، زیر لب غرولند می کرد: «دیگر شورش را در آورده است!» این بازیکن اسمی از کسی نیاورد اما همه متوجه شدند منظورش کیست!

این مدافع راست ملی پوش حتی نمی خواست وارد رختکن پس از بازی پرسپولیس شود اما در نهایت با وساطت مهدی طارمی دوست صمیمی اش و توصیه محمود خوردبین کوتاه آمد و به رختکن رفت.

گویا برانکو در رختکن در از طریق یکی از همکاران خود متوجه دلخوری رضاییان می شود و بلافاصله به یکی از مدیران پرسپولیس که در رختکن حضور داشت، می گوید همین الان به علی اکبر طاهری بگویید من صبح شنبه مصاحبه می کنم و هواداران را در جریان می گذارم که من رامین را با وجود اشتباه بزرگی که داشت، بخشیدم اما او حالا از این که روی نیمکت می نشیند، ناراحت است!

تهدید برانکو به گوش رامین رسید و او در صفحه شخصی خود ادعا کرد هیچ مشکلی با نیمکت نشینی ندارد. احتمالا آن که اخم کرده بود، اصغر رضاییان است، نه رامین!/جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین