پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:29 - 1395/07/04

صحبت از تضعیف توان دفاعی کشور ناآگاهانه است

امام شعار جنگ جنگ تا پیروزی را به جنگ جنگ تا رفع فتنه تعبیر کرد

وزیر سابق سپاه با بیان اینکه امام شعار جنگ جنگ تا پیروزی را به جنگ جنگ تا رفع فتنه تعبیر کرد، اظهار داشت: صحبت از تضعیف توان دفاعی کشور ناآگاهانه است.

کارگرآنلاین: محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر نقش سپاه در جنگ تحمیلی اظهار داشت: این کلام امام که فرموده بودند اگر سپاه نباشد کشور نخواهند بود درست است و امروز می‌بینیم که اگر سپاه نباشد کشور نیست.

وی با بیان اینکه بنی صدر در ابتدای جنگ به سپاه و نیروهای مردمی اجازه حضور در جبهه را نمی‌داد تصریح کرد: پیروزی‌های ما از زمانی شروع شد که بنی صدر فرار کرد و امام دستور وحدت ارتش و سپاه را صادر کرد.

رفیق دوست با تاکید بر اینکه عامل پیروزی ما در جنگ همان عامل پیروزی ما در انقلاب بود اظهار داشت: دلیل این مسئله این بود که همه ملت در این جنگ حضور داشتند و حضور مردمی در تمام مراحل جنگ مشاهده می‌شد.

وی ادامه داد: دشمنی زمانی به ما حمله کرد که در محاسبات نظامی کاملا درست بود و در خوزستان و در زمان شروع جنگ فقط دو تانک سالم وجود داشت.

وزیر سابق سپاه با تاکید بر اینکه جنگ با فرمان امام و حضور مردم به فرجام رسید اظهار داشت: تا انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی و آمریکا آمریکا است در تحریم نظامی هستیم و هیچ گاه از نظر نظامی از ما حمایت نخواهند کرد و به همین دلیل از تولید فشنگ تا موشک را خودمان شروع کردیم.

رفیق دوست با بیان اینکه امام شعار جنگ جنگ تا پیروزی را به شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه تعبیر کرد گفت: باید آنقدر در توان نظامی پیشرفت کنیم که دشمن فکر حمله را از محاسبات خود بیرون کند و اگر در این چند سال دائما گفته‌اند گزینه های نظامی روی میز است دروغ می‌گفتند و این به هیچ وجه تحقق یافتنی نیست.

وی با با تاکید بر اینکه نیرویی که جنگ را تمام می‌کند نیروی زمینی است اظهار داشت: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران 5 برابر نیروی زمینی آمریکا است و با وجود همه خباثت‌های آ‌مریکا جمهوری اسلامی این توان را دارد که در کمتر از 10 روز 6 میلیون رزمنده آماده به جنگ به میدان بفرستد.

وی افزود: انبارهای ما از تهران، زنجان تا اشنویه پر است و موشک‌های ما به سمت اسرائیل آماده شلیک است و این را به آمریکایی‌ها نیز نشان داده‌ایم و به ‌آنها اجازه داده شده که فیلمبرداری کنند و کافی است که توپی به ایران شلیک شود تا تلاویو را با خاک یکسان کنیم.

وی با اشاره به اظهارات برخی شخصیت‌ها در مورد عدم لزوم توان دفاعی برای کشور اظهار داشت: این اظهارات ناآگاهانه است و می‌توان گفت کسی که این حرف را زده است عقل ندارد.

رفیق دوست در پایان اظهار داشت: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در منطقه یک رمز بیشتر ندارد و آن تبعیت آگاهانه از مقام عظمی ولایت است تا اسلام در همه کشورهای منطقه فراگیر شود.

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین