پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:11 - 1395/07/28

محافظ معاون رئیس جمهور: پدیده همیشه برای ما دردسر بوده است

ضرب و شتم و توهین به خبرنگاران به جُرم پیگیری مطالبات سهامداران پدیده شاندیز

خبرنگار یکی از رسانه‌ها که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و پیگیری مطالبات سهامداران زیان دیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش کارگرآنلاین؛ به نقل از صبح توس، شب گذشته در حاشیه بازدید محمد شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رئیس جمهور و علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‎رضوی از نمایشگاه «خانواده ایرانی، خانه ایرانی، تولید ایرانی» در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، خبرنگار روزنامه شهرآرا که درصدد طرح یک پرسش از شریعتمداری و رشیدیان و پیگیری مطالبات سهامداران زیان‎دیده پروژه پدیده شاندیز بود، با برخورد امنیتی تیم حفاظتی کاروان دولت مواجه و مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.

تیم حفاظت امنیتی معاون رئیس‎جمهور حین سؤال خبرنگار شهرآرا درخصوص آخرین وضعیت پدیده و تشکیل اتاق تبادل سهام برای این شرکت از شریعتمداری و استاندار خراسان رضوی، تلفن همراه و کیف این خبرنگار را گرفته و وی را به اتومبیل نیروی انتظامی منتقل کردند.

در فایل صوتی زیر که صدای شریعتمداری، فریدون، رشیدیان، خبرنگار شهرآرا و هم‎چنین اعضای تیم حفاظتی معاون رئیس جمهور به وضوح شنیده می‎شود، محافظ استاندار ضمن حمله به قربانی، با صراحت می‎گوید «پدیده همیشه برای ما دردسر بوده‎است».



 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین