پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:50 - 1395/10/07

گالری هنر در بهشت | تصاویر سه بعدی حیرت انگیز در پاتایا

در سفر به پاتایای تایلند این مکان بی نظیر را حتما ببینید+تصاویر

هنر در هر نوع و رنگش طرفداران خاص خود را دارد، نقاشی، سفالگری، عکاسی، کاشی کاری و… هریک زیبایی هایی دارند که به راستی خارق العاده هستند، اما گاهی از هنر برای برجسته کردن برخی مناطق گردشگری هم استفاده شده است.

به گزارش کارگرآنلاین امروز می خواهیم به پاتایا برویم، شهری در کشور تایلند که به زیبایی و داشتن مناطق طبیعی ناب شهره است. سالانه از تمامی نقاط دنیا  به تایلند و شهر پاتایا سفر می کنند، بنابراین آشنایی با مناطق و اماکن دیدنی این شهر خالی از لطف نیست.

در پاتایا موزه ای وجود دارد که در آن صدها نقاشی سه بعدی یا ۳D کشیده شده است. گردشگران زیادی به قصد بازدید از این موزه ی زیبا به پاتایا می روند و خاطراتی بیادماندنی و متفاوت را از سفرشان می سازند.


گالری هنر در بهشت


 چرا موزه سه بعدی پاتایا؟

– یکی از معروف و محبوب ترین موزه ها و گالری های دنیاست.

– در صنعت گردشگری پاتایا نقش پررنگی دارد.

– صدها تصویر سه بعدی زیبا را در یک جا می توانید ببینید.


گالری هنر در بهشت پاتایا


آشنایی با گالری سه بعدی هنر در بهشت پاتایا

نقاشی های سه بعدی چند سالی است که طرفداران و علاقمندان زیادی دارد؛ نقاشی هایی که حاصل هنر و خلاقیت دست نقاشانی است که توانسه اند حس عمق را به بینندگانشان القا نمایند. در پاتایا گالری به نام گالری هنر ( Art in paradis ) وجود دارد که با اسم هنر در پارادیس ( بهشت ) پاتایا هم شناخته می شود، به این گالری موزه ی هنر هم میگویند.

در این موزه که بیشتر شبیه به یک گالری فوق العاده‌ست؛ تصاویری خنده دار، ترسناک، هیجانی و … دیده می شوند که به راستی چشمان آدمی را به خود خیره می کند. نقاشان با استفاده از هنرِ توجه به سایه ی اجسام و رعایت مرزها، آثار زیبایی خلق کرده اند. نقاشان این آثار بسیار هوشمندانه عمل کرده و از نقاشی برای فریب دادن چشم ها استفاده نموده اند.

در این گالری حدودا ۱۰۰ اثر وجود دارد که در ۱۰ بخش با مضامین مختلف جمع آوری شده. موضوعاتی که نقاشی های بیشتری درباره شان کشیده شده حیوانات، طبیعت، موضوعات تاریخی و تمدن های گذشته، بهره گیری از چهره ی مشاهیر و… هستند، موزه هنر در بهشت پاتایا اولین موزه ی هنر در تایلند است.

نقاشی های این مکان به صورتی به تصویر کشیده شده اند که بازدیدکنندگان می توانند داخل یا در کنار آن ها قرار بگیرند و عکس های حیرت انگیزی از خود بیندازند، حتی می توانند این آثار را لمس کنند. شما با بازدید از این گالری تصاویر سه بعدی می توانید برای چند لحظه تظاهر کنید که داوینچی هستید و نقاشی شگرفی خلق کرده اید. این موزه در نزد مردمان تایلند بسیار محبوب است و به مکانی پر از سرگرمی و تفریح در کنار دوستان و خانواده هایشان تبدیل شده است، کودک، پیر و جوان همه به این گالری می آیند تا لذت ببرند، اینجا محدودیت سنی معنایی ندارد.


گالری هنر در بهشت
گالری هنر در بهشت


آشنایی با بخش های مختلف گالری سه بعدی

همانطور که اشاره کردیم برای آسان تر شدن بازدید از این گالری و همچنین دسته بندی آثار، تصاویر موجود در این گالری را به 10 بخش مجزا تقسیم کرده اند که به صورت جداگانه به این قسمت ها می رویم و با آثار موجود در آن ها آشنا می شویم.


۱- شهر فرنگ | DIORAMA
در این قسمت از گالری چندین ماکت سه بعدی وجود دارد که به راستی نام خوبی برای آن ها برگزیده اند؛ شهر فرنگ. ماکت های این قسمت، شهرهایی را نشان می دهند که با بررسی آن ها می توان با فرهنگ و آداب مالزیایی ها بیشتر آشنا شد.


گالری سه بعدی پاتایا
گالری سه بعدی پاتایا
گالری سه بعدی پاتایا


۲- دنیای زیر آب | AQUA
در این بخش تصاویر سه بعدی زیبایی کشیده شده که کاملا زنده به نظر می رسند و کمی ترسناک، نقاشی هنرمندانه از کوسه های ترسناک با دندان های برنده. بازدیدکنندگان در برابر این آثار می ایستند و تظاهر می کنند که آبزیان وحشی در حال حمله به آن ها هستند.


موزه هنر بهشت پاتایا
گالری هنر سه بعدی پاتایا


۳- سافاری | SAFARI
در این بخش از گالری هنر سه بعدی پاتایا تصاویری از حیوانات درنده و وحشی وجود دارد، مضامین همه ی نقاشی های سه بعدی این قسمت حیوانات هستند و بسیار هم مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته اند.


موزه تصاویر سه بعدی تایلند
گالری سه بعدی پاتایا
گالری سه بعدی پاتایا


۴- هنر کلاسیک | CLASSIC ART
هنر کلاسیک هم که طرفداران زیادی در جای جای دنیا دارد را می توانید در این بخش ببینید؛ آثاری برگرفته از هنرمندی های داوینچی و دیگر مشاهیر هنر.


موزه هنر در بهشت پاتایا


۵- آیوتایا | AYUTTAYA
آیوتایا نام سلسله ای است که بین سال های ۱۳۵۱ تا ۱۷۶۷ در تایلند حکم رانی می کردند. یکی از بخش های این گالری سه بعدی به این دوره اختصاص داده شده است و جلوه ای بسیار زیبا از آن دوران را پیش روی بازدیدکنندگان به تصویر می کشد. دره ها و پرتگاه های سهمگین و فیل های غول پیکر از محبوب ترین آثار این بخش هستند.


گالری هنر در بهشت پاتایا
گالری هنر در بهشت پاتایا


۶- مصر | EGYPT
همانطور که می دانید تمدن مصر و بناها و آثاری که در گذشته خلق کرده بودند از منحصر به فردترین تمدن های موجود در دنیا تا به امروز می باشد. در این گالری زیبا از مصر الهام گرفته شده و در بخش ایجیپت تا مصر تصاویری ترسیم شده اند که نشان دهنده ی اماکن، فرهنگ و تمدن مصری است.


گالری هنر در بهشت پاتایا
گالری هنر در بهشت پاتایا


۷- تایلندی | THAI
در این قسمت نقاشی های سه بعدی جالبی از رسوم شاخص تایلند مانند جشنواره فانوس تایلند قرار داده اند که گردشگران و بینندگان می توانند علاوه بر لذت بردن از زیبایی های تابلوها با رسوم تایلندی هم بیشتر آشنا شوند.


THAI


۸- فانتزی | FANTASY
شاید افرادی که به این گالری آمده اند تنها قصد شادی و تفریح و قرار گرفتن در میان نقاشی های زیبا را داشته باشند و آشنایی با تمدن های کهن مصری یا تایلندی برایشان خیلی جذابیت نداشته باشد، به همین منظور بخشی در این گالری وجود دارد که تصاویرش فانتزی و خنده دار هستند و موضوع مشخصی را بیان نمی کنند و تنها هدف از وجود آن ها سرگرم کردن مخاطب می باشد.


گالری هنر در بهشت
موزه هنر در بهشت


۹- دایناسور | DINOSUAR
همواره دایناسور به عنوان یکی از خشن ترین و ترسناک ترین حیوانات در طول تاریخ شناخته می شود، بنابراین می توانست موضوع خوبی برای طراحی های چند بعدی باشد. شما در بخش دایناسورها  تصاویر سه بعدی زیبایی را از دایناسورهای غول آسا نظاره میکنید و لذت می برید.


گالری هنر در بهشت پاتایا
گالری هنر در بهشت پاتایا


۱۰- اسباب بازی | TOY
در گالری هنر سه بعدی پاتایا بخشی هم وجود دارد که تصاویرش حاکی و نمایانگر اسباب بازی های معروف مانند شاهزاده و قورباغه و … هستند.


گالری هنر در بهشت پاتایا


بازدید از گالری سه بعدی هنر در بهشت
هزاران بازدیدکننده به این گالری می روند تا با دیدن تصاویر این گالری حیرت زده شوند. حدودا ۲ ساعت زمان لازم است تا بتوانید همه ی این موزه را بگردید و با همه ی تصویرها هم عکس بگیرید.

در این گالری سه بعدی زیبا می توان تفریحات گوناگون و هیجان انگیزی انجام داد. نگاهی داریم به فعالیت هایی که بازدیدکنندگان این گالری می توانند انجام دهند.

    لذت بردن از تصاویر دیدنی این گالری

    عکس گرفتن از خود به همراه تصاویر سه بعدی

    خرید سوغات از فروشگاه ها و دست فروشان اطراف گالری

    خرید نوشیدنی از کافه ی نزدیک درب گالری

گالری هنر در بهشت


دسترسی و هزینه

اگر می خواهید به بازدید ازگالری هنری بهشت پاتایا بروید، این اطلاعات می تواند برایتان مفید باشد:

زمان مراجعه:

برای بازدید از این گالری زیبا باید از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ به محل این موزه مراجعه نمایید.

هزینه بلیت:

برای ورود به این گالری باید بلیت تهیه نمایید. هزینه ی بلیت این گالری برای بزرگسالان خارجی ۵۰۰ بات تایلند ( معادل حدودا ۵۰ هزار تومان ) و برای کودکان خارجی ۳۰۰ بات تایلند ( معادل ۳۰ هزار تومان ) می باشد ( در این مورد کودکان افرادی تلقی می شوند که قدشان زیر ۱۳۰ سانتی متر است ) اما برای تایلندی ها ۱۵۰ بات تایلند ( معادل ۱۵ هزار تومان ) هزینه در بر خواهد داشت. لازم است بدانید که اگر کارت عضویت در یکی از ارگان های تایلندی را همراه داشته باشید و یا به عبارتی دیگر در یکی از موسسات تایلند عضو باشید می توانید با نشان دادن کارت عضویتتان شما هم ۱۰ بات برای بلیت پرداخت نمایید.

برای رسیدن به موزه یا گالری هنر در بهشت باید به سواحل شرقی تایلند و شهر پاتایا بروید، این موزه دقیقا در محله ی چونبوری و خیابان ( ۲۰۱۵۰ Banglamung ) واقع شده است.

به راحتی می توانید از هر نقطه ی پاتایا با تاکسی یا اتوبوس یه این گالری زیبا برسید. در صورت لزوم می توانید با شماره تلفن مندرج که متعلق به این گالری است، تماس بگیرید.

پارکینگ: اگر با اتومبیل شخصی سفر می کنید نگران نباشید زیرا این گالری دارای پارکینگ است و استفاده از آن برای عموم آزاد می باشد.

زمان بازدید: ۹ صبح تا ۱۹ عصر

نکته ی مهم: این گالری دارای حمل و نقل رایگان است.

بازدید مجازی: می توانید با کلیک بر روی لینک زیر بازدیدی مجازی از این موزه داشته باشید:

بازدید مجازی گالری هنر در بهشت

آدرس: تایلند، چونبوری چانگ وات چونبوری، بنگ لامونگ، نونگ پرو، موانگ پاتایا، جاده پاتایا سای.
منبع: کارناوال

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین