پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:33 - 1395/11/02

تکلیف سهامداران پدیده شاندیز روشن شد

عضو هیات مدیره پدیده شاندیز با اعلام قول مساعد مدیرعامل بورس برای صدور مجوز گشایش اتاق مبادلات سهام گفت: با راه اندازی اتاق ثبت سهام، بیش از ۱۰۰ هزار سهم بلاتکلیف و غیرقانونی به ثبت رسید.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت پدیده، حمیدرضا کریمویی گفت: با راه اندازی اتاق ثبت سهام از 25 دی ماه افرادی که در گذشته اقدام به نقل و انتقال سهم کرده اما موفق به ثبت آن نشده بودند می توانند نسبت به ثبت نقل و انتقال در دفاتر سهام اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از سهام شرکت پدیده در اختیار مردم قرار دارد باید شرایطی فراهم می شد که بیشترین نفع برای سهامداران ایجاد شود و در همین راستا ساماندهی سهام معامله شده خارج از این شرکت و نقل و انتقال سهام به صورت قانونی در دستور کار قرار گرفت.

وکریمویی ادامه داد: نرم افزار اتاق مبادلات بورس طراحی شده و دستورالعمل این اتاق و بیانیه وضعیت پروژه نیز تهیه و تحویل شده و منتظر تایید آن هستیم. قیمت سهام در یک مرحله تعیین و به تایید ستاد تدبیر نیز رسید و پیگیری از سازمان بورس برای اخذ مجوز معامله و نقل و انتقال سهام هم طی جلسات متعدد با سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد.

وی با اشاره به نشست 26 دی با معاون وزیر کشور و قول مساعد مدیرعامل بورس نسبت به همکاری و صدور مجوز گشایش اتاق مبادلات سهام این شرکت افزود: امید است این امر به زودی محقق شود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین