پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:21 - 1395/11/24

شاهکار بنزین سبز منصوریان برابر ستاره‌های مغرور برانکو

حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با برتری استقلال برابر پرسپولیس همراه بود.

به گزارش کارگرآنلاین،  در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی هشتادو چهارم از ساعت 15 امروز در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان منصوریان همراه بود.

شرح گل‌ها
استقلال صفر ـ پرسپولیس یک (دقیقه 5 ـ سروش رفیعی): یک و دو امیری با محسن مسلمان و پاس فوق‌العاده مسلمان به دهانه دروازه با تک ضربه سروش رفیعی به سرعت تبدیل به گل اول این مسابقه شد.

استقلال یک ـ پرسپولیس یک (دقیقه 17 ـ فرشید اسماعیلی): هافبک آبی‌ها روی یک توپ برگشتی با شلیک سهمگین از پشت محوطه جریمه به شکلی تماشایی دروازه علیرضا بیرانوند را روی پاشنه چرخاند تا بازی با تساوی منجر شود.

استقلال 2 ـ پرسپولیس یک (دقیقه 19 ـ علی قربانی): یک بار دیگر فرشید اسماعیلی با نفوذی از سمت راست دفاع پرسپولیس توپ را به صورت عرضی به روی دروازه پرسپولیس فرستاد علی قربانی با قطع توپ و ضربه سری تماشایی بازی را به سود استقلال کند.

استقلال 3 ـ پرسپولیس یک (دقیقه 44 ـ کاوه رضایی): کاوه رضایی با نفوذ به محوطه جریمه در مقابله با محمد انصاری توپ را به روی پای چپش آورد و با ضربه‌ای تماشایی برای سومین‌بار علیرضا بیرانوند را تسلیم کرد.

استقلال 3 - پرسپولیس یک (دقیقه 92 - سیدجلال حسینی): پرتاب اوت وحید امیری وارد محوطه جریمه استقلال شد و سید جلال حسینی با پشت سر توپ را وارد دروازه کرد.

گفتنی است مهدی رحمتی در دقیقه 92 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

آبی‌پوشان تهرانی با کسب این 3 امتیاز 37 امتیازی شده و همچنان در رده سوم جدول باقی ماندند و شاگردان برانکو هم با 47 امتیاز همچنان صدرنشین است./نسیم آنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین