پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:30 - 1395/12/01

دختر 16 ساله ای بدنبال زایمان مخفیانه بچه اش را از پنجره بیرون انداخت + عکس

دختر 16 ساله ای بدنبال زایمان مخفیانه فرزندش را از پنجره طبقه دوم خانه شان به بیرون پرتاب کرد.

 به گزارش کارگرآنلاین، مادر نوجوانی نوزاد خود را پس از زایمان از پنجره حمام در طبقه دوم خانه به بیرون پرت کرد. "آنتونیا لوپز" 16 ساله در معرض اتهام قتل  نوزادش قرار دارد البته وی مدعی است بعداز زایمان دست پاچه و وحشت زده بوده که دست به این جنایت   زده است. آنتونیا که مخفیانه و دست تنها فرزندش را بدنیا آورد پس از آن نوزاد نارس را از پنجره به پایین انداخت. وی قبل از قتل فرزندش به نامزدش پیام داد که فرزندشان دختر بود.

همچنین این مادر نوجوان پیام ها و عکس هایی را از لحظات درد کشیدنش قبل از تولد دخترش برای نامزدش ارسال می کرد. دختر وحشت زده قبل از گفتن به مادرش نوزاد را از پنجره پائین انداخت. لوپز از اوماها، نبراسکا، امریکا ساعات اولیه روز 30 سپتامبر سال گذشته در خانه فرزندش را بدنیا آورد. لوپز که هفت ماه باردار بود برای پنهان کردن این نوزاد ناخواسته از دیگران کمک خواسته بود. وی در فیس بوک نوشته بود: "چه کسی می تواند به من لطفی بکنه و ماشین داشته باشد؟" دختر وحشت زده بعد از تولد نوزادش و انداختن وی به پائین مدت زمان کوتاهی بعد از آن با پلیس  تماس گرفت، به رغم انتقال قربانی به بیمارستان، اما نوزاد جان خود را از دست داده بود. .

این دختر در ایستگاه پلیس مدعی شد نمی دانسته باردار است. نامزد وی نیز در بازجویی ها اذعان داشت از آنتونیا خواسته بود موضوع بارداری را به مادرش بگوید و از وی کمک بگیرد، اما نپذیرفت. لوپز که به اتهام قتل در بازداشت بسر می برد احتمال دارد به 20 سال زندان  محکوم شود. وکیل مدافع وی در دادگاه اذعان داشت این اقدام دختر نوجوان از پیش برنامه ریزی شده نبوده و فقط عکس العملی تحت تاثیر فشار روانی صورت گرفته است. رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.
رادیو سهام

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین