پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:31 - 1396/02/25

چالش بزرگ علی دایی و پرسپولیس در راه است

علی دایی با حضور در باشگاه سایپا و قبول سر مربیگری این تیم ناخواسته وارد چالش بزرگی با برانکو و پرسپولیس شد.

به گزارش کارگرآنلاین، در روز های اخیر پرسپولیس در نقل و انتقالات فعال است و علی دایی هم پس از عقد قرارداد رسمی با تیم سایپا می خواهد این بار در فرصت مناسب بازیکنانی را جذب کند که سایپا را در حد یک مدعی حتی برای تکرار قهرمانی روانه رقابت های لیگ برتر کند.

در این میان پیشنهاد پرسپولیسی ها برای جذب مهدی ترابی از اولین چالش های پیش روی علی دایی است از طرفی ترابی بازی در تیم دایی را دوست دارد و از سوی دیگر این پیشنهاد  پرسپولیس را رد کردن واقعا هنر می خواهد.

سرخپوشان قهرمان لیگ برتر فوتبال و در مرحله دوم شانس حتی قهرمانی در آسیا هستند و محلی برای بازیکنانی که دوست دارند در آینده پا را فراتر از مرز ها بگذارند.

چالش دوم پرسپولیس و دایی مربوط به هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت تهران است که در لیست علی دایی برای فصل آینده و حضور در تیم سایپا قرار دارد و پرسپولیس هم به دنبال این بازیکن است و همین کافی است که دایی و برانکو به نوعی وارد دعوای نقل و انتقالاتی شوند و این چالش شاید در آینده دردسر ساز شود.

البته پیشنهاد دایی به رامین رضاییان اگر چه ارتباطی به پرسپولیس ندارداما اگر اتفاق بیفتد به طور حتم دایی و رضائیان فصل چالشی و بزرگی را در بازی های روبروی هم خواهند داشت./باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین