پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:14 - 1396/03/03

ترویج فرهنگ شهدای مدافع حرم نیاز به یک نهضت رسانه‌ای دارد

دبیر اولین جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، گفت: تمام تلاش رسانه های جهان استکبار این است که پیام حق طلبانه و آگاهی بخش شهدای مدافع حرم به گوش جهانیان نرسد. به همین دلیل ما برای بیان رشادت و ایثارگری این شهدا، نیاز به یک نهضت رسانه ای و ایجاد جبهه رسانه ای واحد در برابر آنها داریم.چرا که فعالیت تک صدایی و پراکنده در عین ارزشمندی، نمی توانند به خوبی در این امر تاثیرگذار باشد.

به گزارش کارگرآنلاین،رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی یا بیان این مطلب افزود: بنابراین به عبارت دیگر ما در جهان اسلام در تداوم بیداری اسلامی، نیاز به بیداری رسانه ای هم داریم تا بتوانیم در این جریان جنگ جبهه مقاومت با استکبار جهانی، پیروز شویم.

دبیر اولین جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت اظهارداشت: ما نیاز داریم از رسانه های نو در جهان برای تقویت شعائر انقلاب اسلامی، به ویژه تبیین و ترویج فرهنگ شهدای مدافع حرم، بهره بگیریم و در این زمینه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز باید با تمام تلاش، هنر و توان خود، دین خود را نسبت به این شهدا که برای امنیت و آرامش به ارمغان آورده اند، ادا کنند. بنابراین در سال آینده در دومین دوره جشنواره، از همه اصحاب فرهنگ و هنر انتظار داریم به جمع ما بپیوندن و عضو افتخاری در مجموعه این جشنواره باشند.

رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی همکاری رسانه ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این مساله نشان می دهد که ظرفیت فعالیت های ارزشی و اعتقادی در رسانه های ما بسیار بالاست و ما کمتر سراغ آن رفته ایم و کمتر از اهالی فرهنگ و رسانه در این زمینه مطالبه شده است.

وی با بیان این که استقبال از جشنواره بیش از انتظار بود، گرچه همین انتظار هم می رفت، تصریح کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، احساس عمیق و ارزشمندی به موضوع شهدای مدافع حرم دارند اما به نظر می رسد، بستری برای ارائه آن وجود ندارد.

دبیر اولین جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، گفت: در دومین دوره جشنواره سعی خواهیم کرد، این بستر و ظرفیت را به ویژه در حوزه بین الملل، گسترش دهیم.چرا که دنیا، تشنه حقیقت است.

وی افزود: انتظارات خانواده شهدای مدافع حرم هم این است که ایمان ، ایثار و از جان گذشتگی این شهدا به خوبی و در شان این عزیزان، به زبان هنر و رسانه، بیان شود.

وی با بیان این که ارتباط نسل چهارم ما با ارزش های انقلاب اسلامی ارتباط عمیقی است و فرزندان خانواده شهدای مدافع حرم به گونه ای سفیران انقلاب اسلامی هستند که می توانند، رهرو راه پدرانشان باشند. موضوعی که ما در شهدای دفاع از حرم مشاهده کردیم که پدر در دفاع مقدس و امروز فرزند در جبهه مقاومت در سوریه، شهید می شود.

دبیر اولین جشنواره رسانه ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، در پایان تصریح کرد: مجموعه فعالیت های ما برای برگزاری این جشنواره در برابر یک قطره خون شهدای مدافع حرم که جان خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) فدا کردند، ناچیز است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین