پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:48 - 1396/03/22

فروش تصاویر برهنه بازیگر زن سرشناس به سایت های غیر اخلاقی+عکس

میشا بارتون پس از پایان دادگاه، رأی صادره را پیروزی بزرگی برای زنان توصیف کرد، چرا که حق مالکیت آنها بر تصاویر شخصی را محترم شمرده است!

به گزارش کارگرآنلاین، سرانجام دادگاه عالی لس آنجلس حکم نهایی خود درباره پرونده جنجالی «میشا بارتون» بازیگر مشهور بریتانیایی را صادر کرد. براساس رای دادگاه، دوست پسر سابق او نمی تواند عکس و فیلم برهنه میشا بارتون را منتشر کند.

این بازیگر جوان مدعی شده بود، عکس ها و فیلم های برهنه او توسط دوست پسر سابقش و با هدف انتقام جویی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گفته میشا بارتون این عکسها مخفیانه و بدون آگاهی او گرفته شده و این هنرمند بریتانیایی قربانی یک دسیسه غیراخلاقی است.

به گفته میشا بارتون، جان تصاویر برهنه او را برای سایت های پورنوگرافی فرستاده تا از این طریق هم انتقام گرفته و هم پولی به جیب بزند.

البته جان زاکاریس با رد اتهامات وارده، مدعی است این تصاویر با رضایت میشا بارتون گرفته شده و دوست دختر سابقش در ابتدا مشکلی با این موضوع نداشته است.

جان زاکاریس در جلسات دادگاه با اشاره به رابطه خود با میشا بارتون گفت، این تصاویر بخشی از خاطرات شخصی است و می تواند به هر صورتی که مایل باشد از آنها استفاده کند.

با توجه به رای صادره از سوی دادگاه عالی لس آنجلس، به نظر می رسد قاضی پرونده، بی اطلاعی میشا بارتون را پذیرفته و رأی خود را به نفع وی صادر کرده است.

میشا بارتون پس از پایان دادگاه، رأی صادره را پیروزی بزرگی برای زنان توصیف کرد، چرا که حق مالکیت آنها بر تصاویر شخصی را محترم شمرده و مانع سوءاستفاده اشخاص سودجو می شود.

«لیزا بلوم» وکیل این هنرمند نیز با انتشار عکس خود همراه با میشا در توئیتر، از موفقیت در این پرونده جنجالی و پیروزی موکلش ابراز شادی کرد.


به این ترتیب جان زاکاریس باید تمامی این عکس ها و فیلم های برهنه را به میشا بارتون تحویل دهد و درصورت درز این تصاویر برهنه به فضای مجازی با مجازات سنگینی مواجه خواهد شد.

صحبت کردن بازیگران در خصوص لو رفتن عکس های برهنه شان بیشتر شبیه یک طنز است، چرا که غیراخلاقی ترین تصاویر آنها در فضای مجازی به وفور یافت می شود بنابراین نگرانی از رفتن آبرو بی معناست و لابد از اینکه از فروش عکس ها مبلغی عایدشان نشده ناراحتند./جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین