پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:08 - 1396/03/25

مشاور روحانی باز هم در توییتر جنجال به پا کرد+تصاویر

حسام الدین آشنا در صفحه توییتر خود پیامی را منتشر کرد که واکنش های بسیاری از موافقان و مخالفانش را به همراه داشت.

به گزارش کارگرآنلاین، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و الیاس نادران نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتری خود پست هایی با مضمون یکسان منتشر کردند.
 
مراقبت و هشدار نسبت به ارسال پیام های مختلف در صفحات شخصی شبکه های اجتماعی موضوع مشترک این دو پیام بود که به گمان عده ای در پی ارسال پیام هایی در صفحات برخی سیاسیون که بعدا اشتباه عنوان شد از سوی این دو فرد به اشتراک گذاشته شده است.
 
یکی از ارسال پیام های هزینه دار سخن می گوید و دیگری فضای مجازی ر همانند ناموس می داند، واکنش مخاطبان هم در ادامه پیام های آشنا و نادران جای تامل دارد.
 
حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در توییت خود نوشته است:
« مراقب باشیم صفحه اینستاگرام مان را به کسانی نسپاریم که در برابر هزینه هایی که برای ما ایجاد می کنند مسئولیتی نمی پذیرند »
 
الیاس نادران نماینده پیشین مردم در مجلس شورای اسلامی نیز نوشت: « فضای مجازی مثل ناموس است؛ دست هرکسی ندهید. عواقب دارد! آنهایی هم که سال ۸۸ به اسم دیگران بیانیه می‌نوشتند؛ بعدها از کشور فرار کردند! »
 

حسین دهباشی که در دوره یازدهم ریاست جمهوری ساخت مستند انتخاباتی روحانی را بر عهده داشت نیز در واکنش به توییت آشنا می نویسد: « امان از وقتی تلفن‌های داخلی نهادی قطع است و مشاور مذکور اختلاف/اعتراض/واهمه‌اش با فامیل محترم را اینجوری به رئیسش می‌رساند! »

آشنا باز هم در توییتر جنجال به پا کرد  توییت

آشنا باز هم در توییتر جنجال به پا کرد  توییت

آشنا باز هم در توییتر جنجال به پا کرد  توییت

 


باشگاه خبرنگاران
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین