پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:10 - 1397/12/07

یک کارشناس کارآفرینی تاکید کرد؛

سود زیاد کسب و کار های اینترنتی الان در تجهیزات پزشکی و طب سلامت است

مسلم خانی همچنین درباره علاقمندان به ورود در حوزه بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی، توصیه کرد: حتماً قبل از شروع با ابزارها و تجهیزات آشنا شوند و پیشنهاد کرد برای این کار تیمی از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی تشکیل شود تا در ارتباط گیری با مشتریان اطلاعات دقیقی ارائه کند.

به گزارش کارگر آنلاین ، یک کارشناس کارآفرینی و مدرس کسب و کار به جوانان و کارجویانی که علاقمند به آغاز یک کسب و کار هستند اما ریسک پذیری و سرمایه بالایی ندارند توصیه کرد: از کسب و کارهای خرد و خانگی شروع کنند که با پنج میلیون تومان و مبالغ کمتر هم می‌توان آنها را راه اندازی کرد.

مسلم خانی  همچنین درباره علاقمندان به ورود در حوزه بازاریابی و فروش تجهیزات پزشکی، توصیه کرد: حتماً قبل از شروع با ابزارها و تجهیزات آشنا شوند و پیشنهاد کرد برای این کار تیمی از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی تشکیل شود تا در ارتباط گیری با مشتریان اطلاعات دقیقی ارائه کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازار تشنه تجهیزات پزشکی و طب سلامت است، متذکر شد: رقابت در این حوزه تخصصی است و نباید از بستر وب، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی غافل بود. امروز یکی از بهترین شیوه‌ها برای معرفی محصولات از جمله ابزارها و تجهیزات پزشکی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است، ولی قبل از آن باید مجوزهای لازم را از وزارت صمت و وزارت بهداشت گرفته باشیم و در قالب گروهی کار را دنبال کنیم که تأثیرگذاری و موفقیت بیشتری به همراه دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین