پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:02 - 1397/12/19

ماجرای تیراندازی در شهر محمدیه قزوین چه بود؟

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی در شهر محمدیه شهرستان البرز و کشته شدن یک نفر و دستگیری قاتل خبر داد.
به گزارش کارگرآنلاین، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین از حادثه تیراندازی در شهر محمدیه شهرستان البرز و کشته شدن یک نفر و دستگیری قاتل خبر داد.
 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سرهنگ امیری در این باره گفت: در ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه شب گذشته سرنشینان یک دستگاه خودروی «مگان» با اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی به سمت یک باب مغازه مابین چهار راه بخشداری و چهار راه معلم جوان ۲۷ ساله‌ای را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.
 
در این خصوص برابر تدابیر جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بلافاصله تیم ویژه‌ای برای پیگیری و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی تعیین شد.
 
دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله کمتر از یک ساعت
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با حضور مأموران درصحنه مشخص شد موضوع تیراندازی صحت داشته و برابر اظهارات شاهدان عینی در این حادثه تیراندازی یک دستگاه سواری "مگان با چند سرنشین " با استفاده از سلاح جنگی به سمت صاحب مغازه تیراندازی و پس از به قتل رساندن وی، به سرعت از محل متواری می‌شوند.
 
وی بیان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی محور‌های مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جاده آغچه کند شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی شهرستان تاکستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو و دستگیری ۲ عامل تیراندازی شدند.
 
امیری یادآورشد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۲ عدد خشاب کشف شد و افراد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شدند.
 
به گفته امیری، در بررسی اولیه مشخص شد علت این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین