پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:42 - 1398/08/27

ژست مردم داری یا بازی انتخاباتی؟

قاضی پور: اعضای فراکسیون امید ژست مردم داری می گیرند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: عدم موفقیت و عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم موجب شد تا برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس از دولت روی برگردانند و ژست مردم داری بگیرند.
به گزارش کارگر آنلاین ، «نادر قاضی پور» نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با دانا با اشاره به استعفای برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن انتخابات و جو حاکم بر رای دهندگان و همچنین عدم موفقیت و عملکرد مناسب دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم موجب شد تا برخی از اعضای فراکسیون امید مجلس از دولت روی برگردانند و ژست مردم داری بگیرند.
 
وی تصریح کرد: مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به کسانی رای خواهند داد که در طول چهار سال به فکر مردم، معیشت، مسکن و همچنین اشتغال بودند. شبکه های مجازی، رسانه ملی، رادیو و... سطح آگاهی مردم را بالا برده است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که اعضای فراکسیون امید از عملکرد خودشان مأیوسند و معتقدند که موفق نبودند، گفت: انتشار سریع اخبار در فضای مجازی و همچنین اطلاع به لحظه مردم از آن موجب شده است تا مردم بدانند چه کسانی خادم ملت بودند.
 
قاضی پور در پاسخ به این سوال که "آیا مردم در انتخابات آتی مجلس به فراکسیون امید اعتماد خواهند کرد؟" گفت: رای مردم و انتخاب آنها مشخص خواهد کرد که مردم از عملکرد فراکسیون امید در طول چهار سال رضایت دارند یا خیر.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین