پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:15 - 1398/10/23

اهانت به معترضین عدم دریافت یارانه معیشتی در سایت وزارت تعاون

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه متأسفانه معترضین عدم دریافت یارانه معیشتی وقتی به سایت و سامانه وزارت تعاون مراجعه می‌کنند به آنها اهانت می‌شود، خواست این وزارتخانه اجازه اهانت را ندهد.

به گزارش کارگرآنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۲۳ دی مجلس شورای اسلامی) در تذکری خطاب به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با آنکه از روحیه شخصی آقای شریعتمداری تشکر می‌کنم اما مردم معترض به عدم دریافت کمک هزینه معیشتی مردم درگیر وضعیتی خاص هستند چرا که رفتار با آنها در شأن ملت ایران نیست.وی افزود: در سایت و سامانه معیشتی اعتراض به عدم دریافت کمک هزینه معیشتی به مردم اهانت می‌شود و اگر وزیر تعاون موافق این کار نیست سریعتر اقدام کرده و اجازه اهانت به مردم را ندهد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه دولت اعلام کرده است که از محل افزایش بهای بنزین ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد خواهد داشت اما من می‌گویم این درآمد ۷۰ هزار میلیارد تومان است ضمن اینکه لاریجانی رئیس مجلس هم به دو کمیسیون برنامه و بودجه و اقتصاد مأموریت داد تا در این باره موضوع را بررسی کنند و به نمایندگان پاسخ دهند اما تاکنون گزارشی به ما ارائه نشده است

حاجی‌دلیگانی گفت: متأسفانه یارانه معیشتی به برخی افراد که حقشان است داده نمی‌شود به طوری که حتی این یارانه را به افراد تحت پوشش کمیته امداد هم نمی‌دهند لذا باید این رویه وزارت تعاون اصلاح شده و با مردم این گونه رفتار نکنند.

مشرق

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
چگونه برسی کردن من حتی یک دوچرخه سواری هم ندارم نمیدانم چگونه برسی کردن من دختر م میخواد ازدواج کن مجبور شدم از خواهر خانم مقدار ی پول به حسابم واریز کن م تا بتوانم یک وام بگیرم برای دخترم جهیزیه بخرم چرا این را حساب نمی کنند که من یک خانه هم ندارم ممنون
در بررسی ها فقط به دارییهای مردم رسیدگی نکنن . به تعداد فرزندان . تهداد دانشجو. تعداد جوان دم بخت.(تهیه جهیزیه ) و هزینه های سر سام اور دیگر یک خانواد هم توجه شود.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین