پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:33 - 1398/10/28

پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با وضعیت تورمی کشور

نماینده مردم فسا گفت: به کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد داده‌ایم تا میزان درصد افزایش حقوق بازنشستگان را نسبت به شاغلان در سال آینده مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ۵ ساله ششم توسعه، گفت: این قانون با توجه به مشکلات تحریم‌ها و خزانه کشور به درستی اجرا نشده است.

او افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از کانون‌های بازنشستگی اکنون این تقاضا به وجود آمده که دولت همان درصدی را که می‌خواهد به حقوق برای سال آینده اضافه کند، حقوق بازنشستگان را نسبت به شاغلان با درصد بیشتری افزایش دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان کرد: باتوجه به اینکه حقوق بازنشستگان نوعاً نسبت به شاغلان کمتر است، اما مشکلات اقتصادی بیشتری دارد، دولت باید متناسب با وضعیت معیشتی و اقتصادی و تورم حقوق آن‌ها را افزایش دهد.

جمالی تأکید کرد: قرار است اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه این موضوع را در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار دهند تا بتوان این پیشنهاد را در بودجه سال آینده قرار داد.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
سی سال سابقه بیمه دارم اقای دولت حقوق مستمربگیرم یک ملیون شیشصدوپنجاهزار این خدای حق سی سال خدمت است بند این حقوق را دوازده نوه پنج تا بچه دارم همه رفتن الان شدن بیست چهار نفر اگر این بچه در ماه یک روز بیایند خانه پدرشان فتوای این را خودتان بدهید چیزی از این حقوق باقی می ماند شما ها دم از مسلمانی وحق میزنید این حق من باسی سال سابقه من همیه شرمند نوه هایم هستم از روی انها شرمند میشم
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین