پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:05 - 1398/11/01

دولت مشکل معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی را رفع کند

نماینده تهران در مجلس خواستار تامین اعتبار بنگاه های اقتصادی در پایان سال و رفع مشکلات معیشتی کارگران و پرداخت حقوق و عیدی آنها از سوی دولت شد.

به گزارش کارگرآنلاین، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که عمده آن ناشی از تحریم های ظالمانه، روز به روز بر مشکلات بنگاه های اقتصادی افزوده  شده است.

وی افزود: ممکن است این مشکلات تبدیل به یک بحران  شده و موجب شود کارفرمایان بنگاه ها در تامین و پرداخت حقوق ماهانه بامشکل مواجه شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بسیاری از بنگاه های اقتصادی ماه ها معوقه کارگری دارند، این مشکل از سال قبل توسط وزارت تعاون در حال پیگیری است.

ذوالقدر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام آخر سال، مشکل معیشت کارگران و پرداخت حقوق و عیدی، تقاضا داریم به درخواست تخصیص اعتبار به این واحدها که توسط وزارت تعاون ارائه و مبلغ نیز مشخص شده، موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: ضمناً بانک ها اعلام کرده اند آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات به این واحدها را دارند تا بتوانند حقوق معوقه را پرداخت کنند.

نماینده مردم تهران گفت: بسیاری از کارگران این واحدها حقوق معوقه دارند، بنابراین باید آخر سال مشکل پرداخت حقوق و عیدی آنها برطرف شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین